hoi hoi ik ben nu al even overtijd en nog steeds geen ongi of het idee dat het er aan komt ook s hetgeen ontpillen want die gebruik al jaren niet meer nu heb ik 2 testen gedaan 1 gisteren en toen was het streepje heel vaag moest echt heel goed kijken nu heb ik er weer 1 gedaan net en weer precies het zelfde heb de test uitelkaar gehaald om goed te kijken ik heb de test in het licht gehouden en toen was de streep toch wel wat duidelijke ben ik nu wel of niet zwanger?
wie kan me duidelijkheid geven? er zitten toch geen voor gedrukte strepen op de testen dat als je in het licht dat je ook een streep ziet? liefs angelique
HOi angi, Ik snap dat je graag antwoord wil hebben maar wij kunnen helaas niet elke dag vragen beantwoorden. Dit is geen forum, alle vragen worden door een verloskundige beantwoord. Dus we vragen je een beetje geduld te hebben. Een positieve test is een positieve test of deze nu licht is of er van af knalt. WIl je meer zeker heid dan kan je of over een paar dagen nog een test doen of bij je huisarts een bloedonderzoek laten doen. Imke