cyste invloed op ovulatietest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elsje54, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsje54

Elsje54 Actief lid

14 mei 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    Vorige week had ik al een berichtje geplaatst dat er een cyste in één van mn eierstokken gezien was waardoor mn vorige cyclus ruim 8 weken geduurd heeft. Nu ben ik deze cyclus bezig met ovulatietesten omdat ik nu helemaal niet meer weet hoe ik sta ( eerst miskraam, daarna cyste). We zitten inmiddels op dag 17 en op dag 13 had ik een, naar mijn mening positieve test ( ik twijfel er altijd over maar goed de lijn was net zo donker als de controlelijn) de dag erna was ie al wat lichter en op dag 15 ook wat lichter. Maar gister en vandaag was ie ineens weer erg donker, echt tegen het positieve aan, ik ga zelfs weer twijfelen of hij niet positief is!

Nu is mijn vraag; zou bovenstaande door de cyste die er zit kunnen komen of denken jullie dat ik gewoon van mn normale cyclus uit kan gaan?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een cyste kan alles hormonaal gezien flink in de war schoppen. Het kan dus wel met de cyste te maken hebben, maar dat hoeft niet.

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Mijn zwangerschapstest was er zelfs positief van... ik voelde me helemaal zwanger maar er zat geen baby... ik had een cyste van 5cm op mijn linker eierstok zitten.

Deel Deze Pagina