Wie kan me helpen? Ik wil graag mijn profielfoto op hyves zo instellen dat hij niet gekopieerd kan worden... is dit mogelijk? En hoe doe ik dit dan? En hoe zit dat met de andere fotos die ik op hyves plaats?
Alles wat er op een computerscherm te zien is, is te kopieren. Dus bedenk goed wat je plaats. Beste optie is dan denk ik NIET plaatsen.
Je kunt het wel instellen dat je je foto door niemand wilt laten bestellen, dat word aangegeven als je de foto plaatst. Maar volgens mij kun je dan alsnog kiezen voor afbeelding opslaan....
Idd wat brabbel zegt: met print screen kun je alles kopieren... Dus als je dat pertinent niet wil, zou ik een andere foto nemen.
Jawel, maar dan kunnen ze wel zien van wie de foto is. Alles valt te copiëren, zelfs als de foto daar zogenaamd tegen beschermd is. Als je niet wilt dat je foto's eventueel gecopieërd worden, kun je ze het beste gewoon niet plaatsen.
Ja idd, dat heb ik ook met een aantal foto's op hyves gedaan, en dat zal ik straks ook weer doen als de kleine er is!
Of de foto er heel klein opzetten dat het voor je profiel wel zichtbaar is, maar als mensen erop klikken nog net zo groot blijft...
Hoi! Gewoon geen foto´s plaatsen waarvan je niet wil dat ze gekopieerd kunnen worden, stel je hyves ook zo in, dat alleen vrienden het kunnen zien, geloof dat je tegenwoordig zelfs sommige ´vrienden´ een soort kunt blocken zodat ze niet alles zien... En denk ook aan je achtergrond... sommige mensen schermen hun hyves wel af maar dan kun je dus wel de achtergrond nog zien en aangezien sommigen daar ook een foto voor gebruiken.... Ik heb een simpel plaatje als profielfoto, mijn vrienden weten toch wel hoe ik eruit zie hahaha! Liefs,