Hallo, Ik heb een vraag: Ik ben laatst nog naar de gynocloog geweest omdat ik heel erg last had van buikpijn tijdens mijn menstruatie, het bleek een cyste(kiste) te zijn in mijn rechtereierstok. mijn vraag is of je toch zwanger kan raken met een kiste op je eierstok??? volgens de gynocoloog kan je gewoon zwanger raken, en ik wou ook weten of er mensen zijn dit dit ook hebben gehad en of ze zwanger zijn geraakt???. groetjes.
hoi hoi ik had in me beide eileiders cystes en nop daar kan je niet zwanger mee raken zij blokkeren nl je eileiders maar ik had ze in beide he cystes zijn blaasjes vol met vocht dus denk maar na doorgang onmogenlijk bij mij hebben ze er 5 jaar overgedaan on daar eens achter te komen dat ik die ondingen had vlot he NOT dus maar operatief zijn ze toen verwijderd en ja wel de zelfde maand was ik spontaan zwanger terwijl we toen al met ivf bezig waren al die jaren voor niets eigenlijk in de mallemolen gezeten en voor wat? een cyste ggggrrrrr heel veel succes met het laten verwijderen gr debbie
Als er 1 eileider verstopt zit door een cyste kun je in principe gewoon zwanger raken. Alleen het ligt eraan of de eileider die vrij is een goed eitje voortbrengt. Na verwijdering van een cyste zal de kans toenemen op een zwangerschap aangezien je dan 2 eileiders hebt die eitjes produceren
idd dat bedoel ik dus ook daarom schreef ik er ook bij dat beide me leiders verstopt zaten maar ik neem aan dat ze dat zelf ook wel snapte misschien had ik iets duidelijker moeten zijn
Bedankt voor jullie reactie. de gynocoloog vertelde me dat de kiste vanzelf weggaan dus ik hoop.. groetjes