Wij zijn dus opnieuw begonnen voor een tweede kindje. Nadat er bij mij pcos in het verleden is vastgesteld hebben we toch een zoontje gekregen na 7 ronden met clomid 50 (waarvan 1 mk). Nu dus terug opnieuw clomid 50 van dag 5-9 en zit momenteel op dag 29 en heb normaal in het verleden altijd cyclussen van 31 dagen gehad met clomid. Nu ook weer netjes en hard de eisprong gevoeld op dag 17. Zit dus nu 12 dagen na de eisprong ongeveer en heb zonet op dag 10 en 11 na eisprong menstruatie achtige krampen gehad en vanochtend ook en voor rest van de dag niets meer. Verder ben ik onwijs verkouden en had vandaag en gisteren zware hoofdpijn. Intussen merk ik niets meer en zijn al die kwalen alweer verdwenen. Ook mijn afscheiding is mooi wit en voorlopig nog niet bruin of rood. Normaal als ik menstruatie krijg heb ik een dag ervoor en dag zelf van nod heftige krampen. Ik denk eraan te testen op dag 14 na eisprong, dus cyclusdag 31 en mijn noddag. (Overmorgen dus) Ben echter wel bang voor slecht nieuws gewoonweg omdat ik niets meer voel??? Nog iemand die niets voelde voor nod en toch dik positief testte?
ik kan je helaas niet helpen, maar zit een beetje in het zelfde schuitje (behalve de clomid die gebruik ik niet). Heb sinds gisteren hoofdpijn en ook menstruatie achtige krampen. 15 april was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Maar aangezien mijn cyclussen erg lang en onregelmatig zijn, weet ik dus precies wanneer mijn ei is geweest of nog moet komen. Ik hoop allemaal dat ik nu eens een cyclus van ongeveer 30 dagen heb. Dat had ik de eerste twee rondes wel (zie onderschrift). Toen werd ik steeds rond de 15e van de maand ongesteld.. Verder wat vage klachten de afgelopen week. Hoofdpijn, pijnlijke en gespannen borsten, lijken voller, slechter zien, steekjes.. We zullen zien.