Ik heb afgelopen weken echt veel naar andermans echo's gekeken op YouTube.. En wat zitten er mooie tussen! Voorbeeldje: 3D 4D Ultrasound Video - My Sunshine Baby Charlotte - YouTube
Ja zijn er veel die er muziek onder zetten. Maar de echo's waarbij de vk's of gyns uitleg geven zijn ook mooi en handig
Brrr, ik krijg de rillingen van die mierzoete liedjes eronder. Celine Dion spant toch wel de kroon!! Geef mij maar het commentaar van de gyn en ouders, veel leuker.
Hahahaha zolang het niet de Titanic is die down under gaat vind ik t ok Maar commentaar is leerzamer!
mooi is dat he ik doe dat ook hoor heel vaak vooral de geslachtbepalingen vind ik erg leuk om te zien en de 3D/4D echo's maar de mooiste vind ik toch de beginecho's die van 7/8 weken gek genoeg dat is gewoon hét begin dat eerste moment, de eerste keer kloppend hartje te spanning ja vind iedereen zijn echo gaaf en mooi
Dat doet me denken aan mijn man, die zei in tranen; ziet eigenlijk nog niets dan een bolletje met een knipperlichtjemaar is het mooiste wat ik ooit heb gezien..