Dames ik heb een cyste van 3 cm waar mijn gynaecoloog niks mee kan. Kan ik als nog zwanger raken of juist niet?
Ik heb er helaas geen verstand van dus kan je niet helpen. Maar heeft de gynaecoloog daar geen uitleg over gegeven? Anders zou ik daar gewoon alsnog om vragen.
Ik had een cyste ter grote van een peer. Deze hebben ze verwijderd met een operatie waarbij ik gelukkig mijn eileider heb behouden. Hierdoor lukt het bij ons niet om zwanger te worden. De eerste ronde na de operatie met behulp van clomid 100 zwanger geraakt van onze oudste. Maar zou echt nog een keer een gesprek aan gaan want met deze informatie kan je natuurlijk niks.
Ik had ook een (endometriose)cyste op mijn eierstok en volgens mijn arts zorgde dat ervoor dat ik niet zwanger kon geraken. Ondertussen van januari geleden dat ze is weggenomen en nog steeds niet zwanger, maar dat komt hopelijk wel een keer. Bij ons zeiden ze dat ze cystes vanaf 3cm sowieso wegnemen, omdat ze dan te groot worden. Kleinere zouden nog niet zoveel kwaad kunnen. Eventjes navragen bij je arts? Die kent je natuurlijk het beste!
Ik heb in aug2006 een cyste van 5cm gehad, werdt niks aan gedaan en kon ook niet zwanger raken volgens ziekenhuis, in feb 2007 weer echo gehad en was 12 weken zwanger ondanks pil gebruik en cyste vab 1cm... Dus kan wel hoor....
Dames, Ik heb de arts net gesproken door de cyste kan ik geen eisprong hebben maar hoeft niet altijd zo te zijn. 10 juli bloedprikken om te kijken of Ik wel of geen eisprong heb gehad.
Ik zal zeker niet zeggen dat het niet kan hé, zal bij iedereen wel anders zijn, afhankelijk van de plaats waar de cyste zit etc. De kans zal altijd wel bestaan dat je plots zwanger wordt, maar het zou de kans serieus kunnen verkleinen indien de cyste ergens verkeerd zit. Ben benieuwd hoe het verder gaat! Edit: Ik heb trouwens altijd een mooie eisprong gehad ook hoor...
Ik wacht 11 juli af bloedprikken en 2 weken later de uitslag ben benieuwd. 5 juli krijg ik zoiezo een echo cyste controle ze denken dat het een hormonale cyste is wat van zelf weggaat