Zijn er dames hier die te vroeg een test hebben gedaan? Want ik heb gister een test gedaan en ik zag 2 strepen. Een duidelijke streep (test streep) en een lichte streep. Kan ik vanuit gaan dat ik zwanger ben? Ik zal voor zekerheid nog een weekje wachten voordat ik opnieuw gaat testen. Maar ben benieuwd naar jullie antwoorden. groetjes jeanney
jij hebt wel heeeeeel vroeg voor je NOD dan getest? Je zult denk ik toch gewoon nog even geduld moeten hebben. Succes meid
hey meis, de een heeft er een goede ervaring mee, de ander niet. Ik heb zelf vorige week ook vroeg getest op de datum van mn vorige cyclus, terwijl ik dacht mn eitje wat later te hebben gevoeld. Ik had een lichte streep ook en een berg symptomen. Toch ben ik 2 dagen overtijd gewoon ongesteld geworden. Gelukkig was ik er sowieso nog niet van overtuigd, ook omdat we al twee keer een MK hebben gehad na een mooie positieve test. Ik ben zelf deze maand van mn geloof gevallen, maar heb er weer van geleerd en ga echt proberen niet meer vroeg te testen. Nu is alleen de teleurstelling maar groter. ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet gebeurd en dat je volgende week een dikke vette streep op je test hebt. Succes met het oh zo spannende wachten. Liefs, Daan
Ik vind het ook wel heel erg vroeg om te testen. Risico is dat je denkt zwanger te zijn maar gewoon ongesteld wordt omdat er iets mis is gegaan bij de innnesteling. Ik heb het ook een keer meegemaakt. En ben niet de enige op het forum die dat heeft meegemaakt. Wacht nu gewoon rustig je NOD af.
Ik heb volgens mij hier op de Forum gelezen dat de testen van kruidvat niet zo betrouwbaar zijn, of heb ik het verkeerd gelezen?
hoi hoi ik had ook 6 dagen voor mijn nod getest en zag een licht streepje deed voor de zekerheid 2 dagen erna nog een test en weer een streepje de dag erna naar de dokter geweest voor nog een test en ja hoor was zwanger had trouwens getest met de testen van deze site die zijn heel goed en gevoelig hoop voor dat het raak is zal voor je duimen groetjes grummelke
gewoon ff wachten tot je een duidelijke streep hebt meid, ik heb ook een lichte streep (zie album) maar heb echt wel zo iets van hij moet echt duidelijk zijn wil ik eraan denken dat ik echt zwanger zou kunnen zijn.
jeanney3, Ik heb het van de week 2 keer gedaan.Vrijdag was de eerste volgens mij. en gister heb ik ook nog even getest beide negatief.
ik heb gister getest .4 dagen ervoor. zoals er stond in het boekje dat het dan kan.maar nog nix zegt. kon me niet inhouden. maar helaas nog nix te zien. dus w8 nu gwoon nog paar daagjes af. vorige maand kwamen vandaag de duiveltjes en nu nog nix te bekennen ook geen pijntjes nix dus wie weet. Maar ja als je 2 strepen ziet.tja dan kan t zo zijn.maar als je zoovroeg test dan kan t ook nog mis gaan. gwoon ff afw88 en over paar dage weer testen. succes
Smoekie, ik zie em ook hoor de streep. Maar idd pas juichen als de duivels echt wegblijven, zie mijn ervaring van vorige week. ik duim voor je. Liefs, Daan
Smoekie!!! Wist helemaal niet dat jij getest had! Hoop dat je over een paar dagen 2 hele dikke strepen hebt, meis. *zucht* Ik wil ook zo'n test
Dat smoekie heeft getest is echt niet mijn schuld hoor! Heus waar niet! We gaan samen donderdag of vrijdag weer aan de test!
kleine liegerd. ja meiden ik zie em ook maar voor mijn gevoel is ie echt te licht, en ga ik pas uit van een eventuele zwangerschap als ik volgende keer een overduidelijke test in handen heb, ik neem dan ook graag mijn eigen advies die ik altijd geef ter harte en blijf lekker met beide benen op de grond tot ik een goede positieve test heb. maarre jullie zijn de 1e die het horen (lezen) hoor. (hoe het ook zij rood of niet rood. )
Smoekie zou Sonja gelijk krijgen ? Ik ben benieuwd hoor. Ik vind het trouwens wel heel stoer van je dat je er zo nuchter onder blijft. Ik zat vanmorgen echt met trillende handjes een test te doen omdat ik echt niet kon wachten. Dus petje af voor jou !
he smoekie. knap hoor dat nuchter blijven. fijne eigenschap, maar ik zie toch ook echt tweede streep spannend