misschien wel zwanger!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door krulletje, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krulletje

krulletje Lid

7 nov 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee.
    Nu toch maar aangemeld omdat ik misschien wel bij de zwangeren ga horen. Ik hoop het zo!

Vandaag is mijn nod. Althans, als ik terug kijk naar m'n vorige periodes. M'n periodes schommelen een beetje.
    Dit is van de afgelopen maanden. 19-27-24-24-nu dag 24

Voorheen was ik altijd 28 stipt op tijd maar het laatste half jaar wisselt het.

Maar deze maand is het toch wel anders. sinds een aantal dagen ben ik enorm misselijk en dan vooral 's nachts en 's ochtends en heb erg veel last van m'n darmen. ook is de afscheiding anders geworden.
    En waar ik normaal een paar dagen voor menstruatie oud bloed verlies blijft dit nu uit.

Ik vind het dus behoorlijk spannend! Maar zou ik nu kunnen testen of toch wachten tot dag 27? Ik weet niet zo goed wat wijsheid is.

Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?

veel succes allemaal in deze spannende periode!!

2. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Als je nu al een paar keer een cyclus van 24 heb gehad zou ik zeggen TESTEN:D Spannend zeg! En mocht van je 27 uitgaan dan kun je nu ook wel een testje wagen want dat zit je nu 3 dagen voor je NOD. Maar ik ben ook zo lekker ongeduldig dus misschien kun je zelf nog een dagje wachten. Donderdag is mijn NOD... ik ga dnek ik dinsdag of woensdag testen... als ik het volhoud haha...

Succes hou ons op de hoogte!

3. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey krulletje,

het beste is natuurlijk altijd wachten tot je NOD he ;) en aangezien deze vandaag is zou je mischien al eens langzaam kunnen gaan proberen met een testje.
    maar als je natuurlijk bang bent dat het te vroeg is en mischien een eventuele teleurstelling zou ik gewoon nog 1 a 2 daagjes wachten met een testje wat ik overigens ook wel snap dat dat heel erg moeilijk is :p

wat je ook besluit ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop voor je dat je op roze gaat :)

groetjes Joyce
    i

4. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    dus nathalie is ook al geen afwachtend typetje :p
    ik zelf ook niet hoor imjn nod is pas 15 nov :( dus ik moet nog wel even een tijdje wachten.
    maar ik heb al sinds vrijdag last van menstruatie krampjes in mijn buik vooral sochtends en al 1 dikke week ben ik gewoon met vlagen duizelig :S
    vanmorgen was ik overigens misselijk...zijn natuurlijk allemaal symptomen die wel heel graag willen krijgen he :p
    nu hopen dat mijn lichaam me niet voor de gek aan het houden is :p

jij ook succes alvast nathalie.

5. krulletje

krulletje Lid

7 nov 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    sohe! wat een reacties gelijk! bedankt!

Ik ga morgen testen heb ik besloten!
    Maar... ik kom vandaag nog bij de winkels dus wie weet kan ik met niet inhouden! hihi

6. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Hey Joyskuh,

oww tot de 15de.. ja dan moet je even geduld hebben! Hoop dat we allemaal roze testen!!

Ik had trouwens nog ovulatietesten van sensitest en daar stond in dat ze ook op zwangerschapshormoon reageren dus als je 4 a 5 dagen positief testen moest je een zwangerschapstest doen.... Ik dus net meteen ff een ovulatietest gedaan haha! En de teststreek werd licht gekleurd... maar ik heb altijd lichte ovu testen dus tjaa.. maak mezelf weer eens gek!!

ROZE VOOR IEDEREEN DEZE MAAND:D

7. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    ja dat is nog een tijdje:p
    geloof me ik weet het hahaha maar ja gaat helemaal goed komen en hoop het ook dat het deze maand wel raak is :p
    probeer jezelf in bedwang te houden bij die winkels he krulletje :)

groetjes

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ohh spannend!!
    Jullie moeten wel iets laten weten he?? :p

(Hoezo nieuwsgierig ;) )

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Hey kiewie
    Ik zal zoewiezo iets laten weten alhoewel het bij mij wel nog zeker 8 dagen gaat duren...maar mijn krampen in mijn onderbuik worden steeds heftiger :s dus geen idee waar dit naartoe gaat lijden..heb wel last van gevoelige borsten...
    Is er nou echt geen manier om zoiets eerder te weten ? Hahaha
    Word gek van het afvragen of het wel of niet zo zou zijn :s

X

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier nog zo'n ongeduldig typ ;)
    Vorige maanden teste ik altijd voor mijn NOD of op mijn NOD. Nou ik heb het geweten. Negatief dus :(
    Vrijdag is mijn NOD ga echt proberen te wachten tot zondag. Ben elke x nog exact op de 30e dag ongesteld geworden (soms in de ochtend en soms in de avond) dus dan heeft testen niet zoveel nut. Heb nu al last van ongesteldheids gevoel in mijn onderbuik. De laatste paar x had ik dat niet zo vroeg van te voren. Wel had ik bruinige afscheiding 2 dagen van te voren, dus zo gauw dat weer komt weet ik hoe laat t is.

11. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Bij mij precies dezelfde dag:)!! Ik was vrijdag telkens duizelig. En nu vlagen van misselijkheid. Maar zou het echt zijn of houdt mn lichaam me voor de gek haha??

12. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Ik heb een testje van CB in huis gehaald, ga morgenochtend testen!! Spannend,... maar ik heb geen syptonen en donderdag moet ik ongi worden dus ben 2 dagen te vroeg. Maargoed vind het zo spannend kan gewoon niet wachten. Ben wel bang dat het niets is, net als de maand hiervoor. Dus ga me er maar niet te veel op verheugen!

13. mamarianka

22 jan 2011
    79
    0
    0
    landmacht, geneeskundig 410 opvang en afvoer compa
    heerlen
    hee meiden.

ik d8 lees ff mee en mijn nod is ook vandaag maar testen durf ik niet iellll..
    hahahhaha

hopelijk mogen jullie allemaal roze kleuren

14. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Morgen wel testen hoor!! Mits je natuurlijk niet ongi wordt morgen ochtend!

HOOP ZO dat iedereen POSI test deze maand!:D

15. destiny87

destiny87 Nieuw lid

22 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ! ik zit een beetje met iets ,, misschien weten jullie meer ? ik moest namelijk 30 okt ongi worden maar ik werd het niet en toen op 2 nov had ik een beetje bruin verlies en later een beetje roze en het duurde maar 2 dagen. normaal is mijn menstruatie altijd het zelfde altijd 28 dagen en 5 dagen oni. nu worden mijn borsten dus echt groter ze doen vooral savonds veel zeer en er komen blauwe aders op. ook heb ik last van heel erg borreldende darmen en vlagen van misselijkheid. ook heb ik heel erge last van me rug. maar al mijn testen zijn dus negatief en nu heb ik vandaag de dokter gebeld en die zegt test over een week nog maar een keer. ik wordt hier echt onzeker en moedeloos van. herkent iemand dit ? of wat gebeurd er nu met me ? sorry ik voel me nu best een beetje k*t ( sorry )

16. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Ben je misschien net pas gestopt met de Pil? Want dan kunnen die pijnlijke borsten en rugpijn etc ook van het ontpillen komen.
    Zou gewoon nog even wachten en dan idd over een week een testje doen. Het zou goed kunnen dat je wel zwanger bent maar dat je Hgc gehalte nog niet hoog genoeg is, sommige vrouwen testen pas een week na hun NOD postief.

Succes en sterkte!

17. destiny87

destiny87 Nieuw lid

22 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm ik zelf denk niet dat het ontpillen is,,, ik ben in begin juni gestopt met de pil en heb daarna altijd een normale menstruatie gehad. maar me borsten zijn echt een cup groter met allemaal aders en super gevoelig. maar jah dat wachten he,,,, pfff helemaal leip wordt je daarvan.... :( hoe verloopt het bij jou? ga je morgen de cb test doen ? sterkte ik zal duimen ;)

18. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    Ik ben ook zo ongeduldig ;)... fijn te lezen dat meer meiden dat hebben!
    Mijn Nod is pas de 15e... gisteren begon ik wat te merken aan mijn borsten, en ook vandaag lijken ze wat gevoeliger... als ik naar voren buk doen ze best wat zeer. Ook lichte vlagen van misselijkeheid, en gerommel in mijn buik. Normaal als ik ongesteld wordt heb ik eigenlijk nooit gevoelige borsten? Maar goed geen idee hoor, misschien houd idd mijn lichaam me ook voor de gek. Toch blijft het ook wel weer wat spannend. Tis dan ook zo lang wachten op je NOD he *zucht*

19. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey hey

sorry daar ben ik weer, schijnbaar doet mijn bb geen berichten verzenden op deze pagina:S
    maar goed aller eerst wat toevallig zeg ladyw dat we allebei op dezelfde dag ongi moeten worden en dat ook op dezelfde dag ong. onze symptomen begonnen dat geeft altijd weer wat meer hoop he :p hoop dst het deze maand wel raak is en niet weer een teleurstelling zoals al die andere maanden.
    voor degene die deze week gaan testen heel veel scces hoop voor jullie mee dat ie op roze gaat :)
    @ destiny: jezus wat een vervelende situatie zeg :S zou helemaal gek worden als het mij zou overkomen.
    nog een week wachten. pffff die huisartsen zijn daar zo makkelijk in he :S maja er zit niet veel anders op...hoop wel voor je dat je volgende week beter nieuws hebt.

update mezelf: vandaag gedurende de hele dag met vlagen menstruatie krampen gehad..ook moet ik veel boeren :S en heb last van mijn ogen, weet niet of dit er allemaal mee te maken heeft maar het valt me nu op.
    hoop zo dat het een goed teken is.

iemand hier nog toevallig last van of last van gehad?

groetjes Joyce

20. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    ow ik zie dat we er nu 3 hebben die hun NOD de 15e hebben...wat leuk en spannend!!!
    ik heb ook sinds gisteren last van gevoelige borsten..

Deel Deze Pagina