Zere borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaKitty, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou ik gooi hem er toch maar in....
    Vanaf iets voor mijn eisprong buikpijn en zere tepels, tijdens eisprong werd pijn aan tepels erger en nu ist niet te houden en doen mijn borsten ook pijn, echt pijn!
    Dit ken ik niet. Zitten in de 1e ronde en ik heb dus NET mijn eisprong gehad...wie kan mij meer vertellen of herkent dit?
    Ik denk dus niet aan een zwangerschapskwaaltje meteen hoor haha

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  3. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hey hallo

Dit herken ik dus heel erg. Ik ben nog maar net gestopt (21 mei) met de pil en gaf dat steeds de schuld.
    Voorheen had ik geen gevoel in mijn borsten. Het was niet meer dat wat vlees net als mijn billen en buik. Maar net voor de eisprong zijn ze zo gevoelig dat niemand of iets ze mag aanraken. Zelfs onder de douche als ze gewoon hangen doen ze zeer. Ook heb ik last van buikpijn. Wat krampjes en ´s avonds last van wat misselijkheid. En niet in de ochtend zoals de symptomen van de boeken zeggen als je zwanger zou kunnen zijn.
    Maar of dit echt een teken is dat ik zwanger ben? Dat weet ik dus niet en weet dus precies in welke onzekerheid jij nu ook zit.

Liefs Bollie

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mja, het begon al voor de eisprong, dus kan niet van een zwangerschap zijn toch? Misschien door ontpillen?

5. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ja maar dat is meestal 10 dagen na het ontpillen en ik zit er toch al zeker 3 weken overheen...
    En ik zie dat jij net zover bent als mij...
    Nog een paar dagen spannend dus...

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Maar ik was aan de pil dus kan niet zwanger zijn al..ja of van NU maar ik had voor mijn ei die klachten al

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi mamakitty

Als je het al voor je eisprong had was het geen zwangerschap, maar je zou nu natuurlijk wel zwanger kunnen zijn. Toen ik pas gestopt was met de pil had ik ook gevoelige borsten maar was allemaal ontpillen helaas :(
    Hoop voor jou dat je zwanger bent!
    (had in de lounge ook al berichtje naar je verzonden trouwens haha)

Groetjes snoopy

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik zaghet al ja (dank je wel ook hier) ;)

Nou ik houd het op ontpillen hoor...kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben door de pil en mijn tem is te laag (36,6), maar NU zou ik zwanger kunnen zijn, maar ei was 9 juni haha

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik heb bijna elke maand vanaf mijn ei last van mijn borsten en wij zijn al een jaar bezig ;)
    Alleen deze ronde pas een week ná mijn ei zere borsten. Kan er allemaal bij horen dus!

10. Niet meer actief

Hoii, je lichaam kan zo reageren omdat je na je eisprong het stofje progesteron aanmaakt, en op die hormoon kan je lichaam reageren.

11. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
  12. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Ging niet helemaal goed :confused:

Ik heb eigenlijk nooit heel veel last van mijn borsten gehad. Nu heb ik dit wel. Na de vermoedelijke innesteling kreeg ik hier pas veel last van. Gewoon lopen doet al zeer... :S

Deel Deze Pagina