Ah super! Allemaal goed nieuws dus, ben zo blij voor jullie! Hier gaat het tot nu toe goed, kleine meid is een enorme dwarsligger/draaikont. Ligt nog regelmatig horizontaal of diagonaal in Mijn buik, wat wel voor pijnlijke harde buiken zorgt. Volgende week een echo om haar groei te bekijken en te zien of de placenta ver genoeg van de uitgang ligt (met 28 weken nog niet zo). Blijf het spannend vinden hoor. Maar ja dat hoort er bij.
Ik dacht altijd, '' Waarom laten sommige zwangere vrouwen geen 20 weken echo uitvoeren? '' De reden weet ik nu ook, inderdaad net wat je zegt. Het waren 5 hele lange weken, maar gelukkig wel met een goed resultaat. We schelen inderdaad maar 1 dag! Hopelijk is de 20 weken echo wel goed gegaan nu bij je 3e kindje?
Dankjewel, wij zij ook helemaal over the moon! Wat fijn dat het bij jou ook goed gaat, wat een dwarsliggertje! gelukkig kan het nog alle kanten op. De harde buiken zijn wat minder. Hopelijk heb je volgende week weer een mooie echo! Het kan zo maar zijn dat de placenta nu niet meer voor de ''uitgang'' ligt. Ik ben benieuwd, laat je het wel weten? Probeer wel van je zwangerschap te genieten.
Ja doe ik ook hoor! Al is zwanger zijn niet mijn grootste hobby. Ik geniet van de bewegingen van de kleine meid en hoe ze reageert als ik mijn hand op mijn buik leg. Jaa laat het weten, hou jij mij ook een beetje op de hoogte?
@Jajo Dat dus, hier precies het zelfde. Zwanger zijn blijft speciaal. Maar het ''leuke'' is er wel van af. Als ik maar bevestiging krijg van die kleine , dat ik 'm voel vind ik alles oké. Anders is er niks aan. Ik denk dat we die tijd ook nooit meer terug krijgen, daarvoor hebben we al te veel meegemaakt. Met voor ons de eerste. Gelukkig hebben alle opkomende broertjes/zusjes de mooiste beschermengel wat je maar wensen kan.