IVF komt voor ons heel dichtbij en ik ben me dus al een beetje aan het richten op dit traject. We hebben ook al wat voorgesprekken gehad in het Erasmus en daar was ik op z'n zachtst gezegd niet heel tevreden over. Meerdere keren kwamen we voor niks (waren we nog niet besproken in het team) en ook moeten we steeds dezelfde dingen opnieuw vertellen. Ook krijgen we bijna ieder gesprek een andere arts (meestal een arts in opleiding), die ik moet gaan vertellen hoe alles werkt en welke stappen we kunnen nemen. Heel vermoeiend. Nu ga ik er vanuit dat je met het starten van IVF te maken krijgt met de 'echte' artsen en hoop ik dat het dan beter gaat. Ben dus nieuwsgierig hoe meiden hun IVF/ICSI-traject ervaren bij het Erasmus.
Mocht je dit liever niet op het forum plaatsen ivm privacy, dan kan je natuurlijk ook een privéberichtje sturen!
Hoihoi, Wij zijn erg tevreden over dit traject van het Erasmus. In de 'aanloopfase' hebben we idd ook een aantal keer te maken gehad met een arts in opleiding. Maar vanaf de voorlichtingsavond zijn we altijd geholpen door de officiële artsen. Ook hier kregen we af en toe een ander voor onze neus, maar het groepje fertiliteitsartsen is niet al te groot. Ik heb gemerkt dat je zelf best wel wat kunt aanvragen. Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal keer gevraagd om een telefonische afspraak bij een arts en ook het vervolggesprek heb ik bij deze arts gepland gekregen. Wat natuurlijk wel een consequentie is, is dat het hierdoor soms langer kan duren voor je aan de beurt bent. Wij kozen meestal voor de snellere weg, maar dan wisten we dus niet altijd wie we voor onze neus kregen. Succes!!