Hoi daar! Ik ga hier even van me afschrijven aangezien ik het er in mijn omgeving nog met niemand over wil hebben..! Een opeenstapeling van klachtjes (klachten) die er naar mijn idee op wijzen dat het raak is.. en daarbij mijn 'onderbuik' gevoel dat me zegt dat het zo zou (kunnen) zijn. Sinds eisprong op de meest 'rare' momenten hartkloppingen, dit heb ik normaal alleen rond mijn menstruatie. Vanaf afgelopen zondag bij vlagen misselijk en zo'n opgeblazen vol gevoel, veel boertjes ook. Sinds dinsdag een algemeen blah gevoel.. nog steeds die misselijkheid, ook s'nachts wordt ik er wakker van. Lichte druk op mijn hoofd. Gisterochtend bij afvegen minimale (heldere) bloedspoortjes, rest van de dag niet meer. En niet te vergeten, menstruatiepijnen (die heb ik normaal dus nooit, dus gok erop dat dat het is) Afgelopen nacht wakker van de misselijkheid en heel slecht geslapen. Koud, warm, koud, warm.. Deze ochtend ook weer een minimaal bloedspoor bij afvegen. En voel me koortsig, of zou dat komen omdat ik al vanaf half 5 in de weer ben?! Had ik al gezegd dat ik de afgelopen dagen ook af en toe troebele urine had/heb!? Voor de algehele beeldvorming: - Rond 23-12-12 mijn ei gehad - Verwachte menstruatie 6-1-13 - Sinds september 12 gestopt met de pil - Sinds september 12 zeer consequente cyclus van 27 dagen! Iedere keer dat ik moet plassen durf ik bijna niet het papiertje te bekijken.. Kortom: ik maak mezelf gek! Het delen van ervaringen.. ideeën.. een hart onder de riem.. het is allemaal welkom! Ik ben het in ieder geval even kwijt
tja, ben bang dat je toch gewoon even moet afwachten, hoe lastig ook. Alleen een test kan duidelijkheid geven. Ik dacht elke ronde ook van alles te voelen en juist de ronde dat ik geen 'symptomen' had, was het raak. Sterkte met afwachten!
Als ik jou was zou ik een testje wagen! Kan nooit geen kwaad, en als je al zoveel kwaaltjes hebt zo vroeg, zou je toch denken dat het raak is. Ik spreek uit ervaring