Hallo Allemaal, Eind januari heb ik me aangemeld op dit forum vanwege bloedverlies dat ik opeens kreeg. Ik was toen rond 17 weken. Uit onderzoeken bleek dat ik een wondje heb aan mijn baarmoedermond wat dit veroorzaakt. Het beperkt zich meestal 'gelukkig' tot een paar druppels per dag, en dan meestal in de ochtend. De gynaecologe zei dat er grote kans was dat het over zou gaan maar helaas heb ik het nog steeds. Ben nu 23 weken. Echt raar hoor, ben je zwanger, loop je nog steeds met inlegkruisjes en het gevoel dat je constant in je laatste dag van je menstruatie zit ofzo. Soms is het bloedverlies opeens veel meer dan een paar druppels, dan is het echt een soort golfje. Sinds zondag heb ik het heftiger dan ervoor. Had maandagochtend controle bij de VK en ze zei dat het verschillende oorzaken kan hebben waardoor het soms opeens meer is (bukken, vrijen, tillen of gewoon een verkeerde beweging). Als ik me zorgen maak wil ze me best nogmaals naar de gyn doorsturen maar ja, wat schiet ik daar mee op behalve misschien weer een inwendig onderzoek? (Jakkie, heb ik echt een hekel aan!) Maar toch twijfel ik een beetje. Heb nu toch al 3 dagen gedurende de hele dag meer bloedverlies dan ik de afgelopen weken heb gehad en af en toe lijkt het wel alsof er soort 'klontjes' meekomen als ik heb geplast.... Heeft iemand dit ook ooit gehad, of ken je iemand die dit gehad heeft? Kan er zo weinig over vinden op internet... Met het kindje is alles goed en het groeit goed en het hartje klopt goed en ik voel het ook zeer regelmatig. Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste maar dit drukt toch wel af en toe de pret hoor. Groetjes Tine
wat vervelend zeg! ik herken het bij mezelf niet, maar een nicht van mij heeft ook een soortgelijk iets gehad. zij was er ook niet gerust op, ondanks alle geruststellingen van de verloskundige ze mocht toen haar verdere controle's bij de gyn laten uitvoeren, die elke keer een echo maakte. dit stelde haar iets meer gerust.. ik snap dat het je onzeker maakt, maar als de baby goed beweegt en de vk ook zegt dat alles goed is zou ik me niet teveel zorgen maken! en als het je toch niet lekker zit kun je het altijd verder laten onderzoeken bij de gyn.. succes ermee!
Tja, in dit geval zou ik toch zeker naar de gyneacoloog gaan hoor! Speelt wel mee dat ik zoveel inwendige onderzoeken heb gehad dat ik daar niet meer mee kan zitten . Zowiezo stelt een inwendig onderzoek/echo je wellicht meer gerust en weet je ook weer wat meer. Sterkte, het lijkt me hartstikke vervelend.