Schoppen horen met Angelsounds?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjors82, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik geniet enorm van het feit dat ik het hartje van mijn kindje kan horen wanneer ik wil met Angelsounds :D Wat een uitvinding! Maar toen ik vandaag luisterde, hoorde ik 2 keer een soort van gebonk. Zou dit schoppen van de baby kunnen zijn? Ik ben 16 weken zwanger. Ik vond het heel apart, en ik vroeg me af wat het was. Ook hoor ik allerlei andere geluiden tussendoor, maar dat zullen wel mijn darmen zijn?

2. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ja dat kan hoor
    mijn ventje trapt er ook tegen aan
    ook bij de verloskundige :)
    je kan ze ook door het vruchtwater horen zwemmen enzo
    je hoort vanalles
    leuk is dat he
    liefs kim

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep kan zeker
    ik hoor de baby ook vaak bewegen is erg leuk

4. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    Ja mijn kindje trapte erbij de verloskundige ook tegen aan en zwom er van weg mijn verloskundige vertelde je stuurd dan geluidsgolven de buik in die je kind irritant vind en daarom trappen ze t weg of zwemmen ze weg! Mijn kindje houdt er dus niet zo van! Dus ik heb ook niet zo een angelsound ik hoor dr wel bij de verloskundige!

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha, ja ik had het deze week ook. Ik hoorde flink 'geplons'... Ik luister ook altijd maar een minuutje en dat ongeveer eens per week. Maar het blijft een wonder om het te mogen beluisteren ;)...

Liefs,
    Josien

6. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    in het begin luisterde ik ook niet te vaak, alleen wanneer de twijfel weer eens toesloeg
    hielp me wel minder gespannen te zijn op weer slecht nieuws zeg maar
    maar nu ik de kleine man dagelijks voel niet meer
    soms ligt ie met zn beentjes naar achter en trapt ie mn buik in dan luister ik nog wel eens maar gelukkig niet meer vaak en als ik luister maar een paar tellen
    liefs kim

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Voel al wat beweging in mijn buik, maar als ik die dag niets gevoeld heb luister ik altijd even. Kan het hartje niet altijd vinden, maar de kleine is druk in de weer :D . Hoor hem/haar druk aan het schoppen en rollen.

Deel Deze Pagina