Bij de uitgangsecho zat er op dag 2 aan de rechterkant een cyste van 5x3cm. Twee dagen later op dag 4 zat ie er nog steeds, en was ie 4x2.5cm. De cyste was niet grijs, zag er uit als een hele grote follikel. Gelukkig mocht ik omdat het er maar 1 was toch beginnen met puregon. Bij de eerste FM op dag 12 was er geen cyste meer te zien en waren er al enkele follikels aan het groeien. 1 follikel was 15x11 dus 13mm. Die follikel is vandaag op dag 14 ongeveer 19x12mm dus een gemiddelde van 15,5mm. Is er een kans dat die cyste is gekrompen tot die 13mm op dag 12 en dat ie nu weer aan het groeien is?
Er zitten nu 2 follikels springklaar. Dus mocht de rechtse toch nog de cyste zijn (al zegt de gyn van niet) dan zit er links gelukkig ook nog 1!
Het kan dat deze kleiner wordt, het kan dat deze toch mee groet, Ik had tijdens de iui ook veel cyste. 1 daarvan was ook 21 bij nog wat. Ik weet dat ik wat buikkrampen had maar gelukkig bij de volgende cyclus was deze verdwenen. Laten we hopen dat het een follikel is
Ik hoop het ook inderdaad! En zoniet dan is er links ook een follikel gesprongen, dus dat is wel fijn