Goedemorgen lady’s, Ik zit op het wachtbankje na mijn eerste IUI. Ik gebruik daarbij Menopur 75, en Pregnyl. Vandaag zit ik op dag 23 en is het 10 dagen geleden dat ik Pregnyl gespoten heb. En ik ben mezelf helemaal kwijt. Voel mezelf erg depressief, kan alleen maar janken. Alles is me teveel. Niks wat mij blij kan maken. Heb deze week vrij genomen van mijn werk, om even bij te komen. Want ik ben helemaal niet zo. Piep nooit snel, ben heel positief. Maar nu.. Wie herkend dit?? Vanmiddag de gynaecoloog bellen of het wel verstandig is om hier mee door te spuiten. Misschien kan het zonder pregnyl?
Vaak doen ze het niet zonder omdat ze met de Pregnyl of Ovitrelle de timing voor het inbrengen van het zaad veel beter kunnen inschatten. Ik vraag me af of je kwaaltjes van de Pregnyl komen. Soweiso is Pregnyl/Ovitrelle gemiddeld met 10 dagen uit je lichaam (kan iets eerder zijn of net wat later), maar lijkt me strekt dat je na 10 dagen nog zulke heftige symptomen hiervan ervaart. Ik heb het zelf al meerdere malen gebruikt, maar buiten zere tepels en borsten verder geen rariteiten. Misschien ben je zwanger en komen je klachten hiervan, dat zou uiteraard wel kunnen....
Daar was ik al bang voor inderdaad. Ja ik lees best veel verschillende verhalen. Inderdaad dat het ongeveer na 10 dagen uit je lichaam is. Maar wil mezelf niet gek maken, denk ook niet dat het gelukt is. Maar dat denk ik vooral om mezelf te beschermen. Heeft het nut om nu al te testen?
Je kan inderdaad testen, maar als je een licht streepje ziet kan het ook nog van de pregnyl zijn, dus dan moet (nou ja moet) is het zinvol om morgen/overmorgen te blijven testen om te zien of het op- of afloopt.