Cyste wordt steeds gevoeliger

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wup, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hey meiden,

Ik heb nog even een vraagje,
    Vorige week bleek dus dat ik een cyste heb zitten van 2 cm. Het zeurde steeds een beetje maar ik heb sinds gister het idee dat het steeds pijnlijker wordt. Is dit normaal? Zou hij misschien dan nu toch nog gaan springen?

Woensdag heb ik weer een echo om te kijken of er nog een nieuw eitje groeit. Ik ben een beetje bang dat de cyste een andere eisprong tegen houd zolang deze er nog zit. Kan dit?

Liefs,
    Wup

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Wup,

Dat zou heel goed kunnen. Ik heb ook vaker last van cystes en bij mij worden ze tijdens de punctie leeggezogen of ze springen vanzelf. Maar hoe groter hoe pijnlijker het wordt. En helaas springen of verdwijnen sommige cysten niet vanzelf.

Groetjes,
    Elvira

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Bij mij springen ze uiteindelijk ook. Het is echt heel pijnlijk. Zo erg dat ik niet eens kan lopen. Na een dag is het ook gelijk over. Gelukkig is de gyn er in het zh er meestal optijd bij met de pregnyl en dan voel ik niets.

4. Oleole

Oleole Niet meer actief

Het zelfde verhaal. Ik had zo een pijn dat ding was ook al 3,9 cm hij groeide tussen november en heden. Een inval arts op de fertiliteit poli heeft mij 10 dagen op primolut gezet en ik knapte zienderopgen op! Volgende week woensdag weer een echo en dan hoop ik dat hij weg is. Weet niet of het jouw help":Ik slikte alive voor vrouwen, lag elk uur in een warm bad en had drie kruiken in mijn bed. Daarnaast maagtabletten omdat mijn maag weer pijn ging doen van de pijnstillers! hoop dat dat kreng bij jouw snel slinkt of knapt!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook alle cystes via punctie weggehaald....

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hij zat er gister nog steeds, nog steeds 2 cm en nog geen ander beginnend eiblaasje te zien. Gister na de sex :oops: :oops: verging ik van de pijn in mn buik aan die kant.

Deel Deze Pagina