hoi ik ben 18 september gestopt en ik heb de stip op 4 dagen na niet afgemaakt normaal als ik de pil slikte en ik stopte werd ik 2 dagen voordat ik de pil weer moest innemen ongesteld lekker makkelijk dus 22 september werd ik ongesteld 4 dagen maar op 18 oktober kreeg ik last van blaasontsteking op 20 oktober moest ik ongesteld worden maar ik werd het pas op 23 oktober wat weer 4 dagen duurde op 3 november kreeg ik last van een beetje bruinverlies en 5 en 6 november had ik last van witte slijm op allebei de dagen maar 1 keer ik ben regelmatig misselijk vorige week had ik wat last van mijn onderrug wat niet zo lang duurde wat kan dat bruinverlies en slijm betekenen en kan ik zwanger zijn? gr beertje
hoi Beertje, je bent op 23 oktober voor het laatst ongesteld geweest. Dan is het nog te vroeg om te weten of je nu zwanger bent. Aan de hand van symptomen kun je niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. bruinverlies kan van een innesteling zijn maar daar is het eigenlijk nog te vroeg voor in je cyclus. Het kanb ook zomaar zonder oorzaak optreden. Je zult moeten afwachten of je ongesteld wordt straks, en als je niet ongesteld wordt kun je een test doen. Succes! Mirjam