we willen zoooooooo.... graag een kindje! maar ik ben zo verschrikkelijk ongeduldig! Hebben jullie daar ook zo'n last van? Hoor het wel! Groetjes!
Haha logisch toch. Als je iets graag wilt, wil je het NU! Hoop voor je dat het ook zo mag gaan! Suc6!
Me too! Het liefst had ik met het verwijderen van m'n spiraaltje zwanger geworden! Whahahaha Ik heb een cyclus van 34, dus dat is niet heel erg kort... wachten duurt dus nog langer! Ik probeer het wachten goed te praten met, we moeten nog zoveel dingen doen, misschien is het maar beter dat ik nog niet zwanger ben. Smoesjes natuurlijk, maar soms helpt het! Liefs Debby
ohhhh joh dus ik ben niet de enigste. goh wachten duuuuuuuuuuuuurt zooooooooooo ergggggggggg langggggggggg groetjes chev
wat fijn om te zien dat de meeste dames onder ons zeer ongeduldig zijn,ik ging ervan uit hetzelfde als mijn moeder en zus te zijn stoppen met de pil en gelijk zwanger maar helaas dat zit ervoor mijn jiet in dus gewoon geduld hebben... Ik heb geen geduld met testen,heb ik vandaag al gedaan...veel te vroeg, Ik heb al van allerlei spulletjes gekocht... Ik heb al een naam.. Ik heb de babykamer al klaar in gedachten... Hoebedoel je ongeduldig,mar wel leuk, liefs melissa
Niemand is erger dan ik :S. Ik zit vastgeplakt aan allerlei zwangerschapssites (alsof dat het proces ineens versneld haha) en heb de neiging nu al een test te doen (13 dagen te vroeg! haha). Ik hou me in maar vraag me niet hoe.
Hoi hope, Ik zit ook hele dagen op de zwangerschaps sitesik heb al mijn eerst buikband laten maken,met een eigen test,zo leuk maar wanneer mag ik hem aan... Ik heb ook veel te vroeg getest,nu ga ik wachten denk ik hihihi liefs melissa
Hier nog zo een! Ik ben secretaresse dus heb de hele dag een computer voor mijn neus! Nou ik ben niet weg te slaan van dit forum, google etc etc... Vorige maand ook veel te vroeg getest! nu ga ik me toch echt inhouden. Tot vanmiddag had ik iegenlijk het idee niet zwanger te zijn... maar sinds vanmiddag voel ik allemaal kleine steekjes rechts in m'n buik/baarmoeder. Zou het dan toch.... We zouden het zo leuk vinden zo'n kleine keutel van ons samen! Liefs Debby
zooo fijn om te lezen allemaal en ook heel grappig natuurlijk! iedere keer als ik er aan denk voel ik een sprongetje! heerlijk gevoel en nee haha geen eisprongetje maar een sprongetje van geluk! Dat het maar snel mag gebeuren!
Hey, Ik ben ook zo ongeduldig! Het liefste heb ik dat ik meteen zwanger ben! Ook ik heb al op allerlei sites zitten neuzen, zoals voor de babykamer, babykleding, enz.. Vandaag heb ik testen gehaald, en het liefste test ik meteen, maar dat lijkt me onverstandig. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik het tog proberen! (ik heb alleen geen symptomen, dus ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben ) Groetjes
hoi stacey, ik heb ook geen symtomen dus ga er ook vanuit dat het niet gelukt is deze ronde maar het zegt natuurlijk niks en wie weet zijn we wel zwanger,laten we het hopen.. liefs melissa
Hey melissa, JA ik hoop het ook, maar dat hoop iedereen Maar ik vind het zo stom van mezelf... je hoopt dat je zwanger bent, en dan ga ik het ook geloven.. Maar dan wordt je tog teleurgesteld (vandaar dat ik er ook liever van uit ga dat het niet zo is!) Het ik ook pas de 1ste ronde bij mij... WElke ronde zit jij?
Hoi stacy, Ik zit pas in de tweede ronde,dus ik mag helemaal niet klagen,maar ook al is het pas ronde twee je gaat je er toch zo op verheugen,en elke negatieve test is erg deprimerend.Ik blijf hoop houden,nou maar hopen dat de dagen wat sneller voorbij gaan. liefs melissa
Ook ik wil zo graag! Ik dacht dat ik erg was, maar die vent van mij! Zo lief en schattig om te zien hoe hij ermee bezig is! Officieel mag ik al testen, morgenvroeg ga ik een test doen....Ben erg benieuwd.....Ronde 2: hopelijk is het raak, maar ga er maar niet teveel vanuit, vandaar dat ik ook een paar dagen heb gewacht met testen, al lagen de testen me wel steeds aan te staren! Succes allen!
wat goed van je knorretje dat je zolang kan wachten met het doen van een test,ik neem mijn petje voor je af.Ik zou het niet kunnen hihihi succes met testen en ik zal voor je duimen. liefs melissa
Hey Knorretje, Wat goed van je dat je het zolang volhoud! Ik weet niet of ik dat ook zou kunnen Veel succes met testen, en hou ons op de hoogte!
Oooww, ik snap dat ongeduldig zijn helemaal! Ik ben gister begonnen met ronde 3 en moet weer bijna een hele maand wachten, grrrr. In ronde 1 heb ik 1 x getest (op mn NOD) en ronde 2, 3 x. Heb nu al weer 3 testen van verschillende merken in de kast liggen voor Dec. Mn mannetje vind dat ik er te vele mee bezig ben (wat denk ik ook wel zo is, haha), maar ik wil zoooooooo graag!
Ik denk zodra je ervoor gaat dat iedereen het wel NU wilt . Helaas is het voor veel vrouwen het NU niet weg gelegd Ook ik hoop dat het snel raak is, en ook voor alle andere vrouwen.
hey, Ik moet normaal zaterdag ongi worden... kan ik morgen dan al testen? of is dat egt veeeel te vroeg?