IN mei afgelopen jaar heb ik een keer midden in de nacht verschrikkelijke buikpijn gehad. Zo verschrikkelijk erg dat ik er gewoon wakker van werd en de tranen in mijn ogen sprongen. Dag erna volgde een hele hevige ongi. Hevig als in de zin van een super plus tampon in een half uutje!? Plus een week of zo of 10 dagen veel ste vroeg. Had ik laatst met mijn schoonmoeder over en ze vroeg mij of ik al gestopt was met de pil. Wat ik natuurlijk ontkende.... Toen zie ze, nou als je niet meer aan de pil was geweest zou je haast denken dat je een miskraam hebt gehad.... He? Wat denken jullie? Help me want als dat zo is dan is dat mooi kut. Kun je niks aan doen natuurlijk maar toch.... Kus Swiggy
dat zijn dingen daar moet je je totaal niet mee bezig houden meid, je weet het niet, zult het nooit te weten komen ook.... moet je eens kijken hoeveel miskramen er tegenwoordig zijn en waarom? omdat men tegenwoordig in tegenstelling tot vroeger al ruim voor de nod test (omdat het kan) maar ondanks dat er wel een eitje bevrucht is gaat het in 33% van de gevallen niet goed waardoor men toch alsnog (soms later) menstrueerd... en tja vroeger kon je niet eerder testen dus toen wist je ook van niks, en dat lijkt me eerlijk gezegd beter dan dat stress gedoe van tegenwoordig dat men te vaak denkt en zegt ik heb een miskraam gehad... en dan? je wist het niet, sommige zullen het nooit weten maar zie je wel in het miskraam forum terecht, ik heb dan zoiets van kom zeg ik weet ook ff niet hoe ik het uit moet leggen maar ik persoonlijk kijk anders tegen een miskraam aan, ik vindt het ook geen miskraam als je te vroeg test en denkt dat je zwanger bent maar dat je alsnog ongesteld wordt.... dan is er gewoon iets niet goed geweest met het eitje.... dus mijn mening is maak je er niet druk om meid...ik heb wel vaker van die rare tussentijdse hevige bloedingen gehad en als ik elke keer zou denken zou het een miskraam zijn geweest had ik al een paar sterretjes achter mijn naam gehad maar wat heb je eraan behalve de oo's en ah's? en sterkte? niks toch... succes met zwanger worden meid
ja dat is zo. dat stress gedoe maakt de hele situatie natuurlijk niet gemakkelijker. Ja toch? iig bedankt! Kus Swiggy
Toen ik een jaar of 21 was heb ik precies had ik precies het zelfde... Ik was toendestijds ook gestopt met de pil omdat we een kinderwens hadden. Hevige buikpijn....maar dan ook echt hevig....huisarts gebeld en die vermoedde ook een miskraam....ik heb nog nooit zo hevig gebloed. Ik heb toen tabletten gekregen, weet de naam er niet meer van...heb ze nog wel in mn dagboek zitten, grote blauwe tabletten. Ik heb er eigenlijk nooit meer bij stil gestaan omdat ik niet wist dat ik zwanger was...en je bent jong en onervaren. Als ik nu hetzelfde mee zou maken zou ik er wel anders bij stil staan denk ik... Dus meis, het kan heel goed, die bloeding hield bij mij ook een dag of 12 aan... Liefs Nies
ja jammer is dat dan he? ik heb daar ook nooit bij stil gestaan en ben ook niet naar een dokter geweest.... had ik eigenlijk achteraf gezien beter wel even kunnen doen maar ja, gedane zaken nemen geen keer (helaas) KUs Swiggy
Nee precies meis...je moet er ook nu niet meer bij stil staan, heeft geen zin. Lekker vooruit kijken Dikke knuf, Nies
j inderdaad.... caruli gaat nu voor mij pendelen hopelijk komt er iets positiefs uit en kun je weer een klein beetje 'hoop'eruit trekken... niet te veel anders valt het tegen. KUs swiggy
hoezo? Ik heb per ongeluk een paar lettertjes ge-delete en nu heb je dus alleen zo mijn banner. Als je er gewoon op klikt dan zie je hem wel! Kus Swiggy