net getest!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wies31, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi, heb toch nog een test gedaan, kon het niet laten. Was negatief, en zelfs geen vaag streepje. Ik moet zondag ong. worden, dus probeer het maandag dan weer als ik het niet word. Of heeft dat geen zin als ik er nu een heb gedaan. Eigenlijk dik 3 dagen te vroeg. Zou ik nog zwanger kunnen zijn? Mijn borsten zijn in ieder geval nog steeds erg gevoelig! :)
    Ben wel wat teleurgesteld nu, terwijl het misschien nog raak kan zijn?
    liefs wies

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Kan heel goed zijn dat je veel te vroeg bent geweest met testen. Gewoon ff weekend afwachten en maandag nogmaals testen, mocht je ongi niet doorzetten. Wachten duurt lang he? Succes ermee en hou ons op de hoogte!

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn streepje kwam pas 1 dag voor mijn nod met zon test die je 4 dagen van te voren kan doen, dus alles kan nog!

Succes

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik een heel licht streepje bij 1 dag overtijd. Ik zou maandag nog een keer testen.

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat zegt niet altijd wat meid, je kunt met die testen van tegenwoordig 4 dgn voor je nod al testen maar goed tis natuurlijk niet gezegd dat nu de test negatief aangeeft je ook niet zwanger bent, net zo goed als wanneer de test licht positief zou zijn je nog steeds eigenlijk niet verder bent omdat er nog van alles kan gebeuren waardoor je toch "gewoon"ongesteld zou worden...

wacht het gewoon nog even af meid, succes met wachten en hopelijk volgende week bij topic "zwanger",,, ;)

Deel Deze Pagina