Wat te doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loontjuh, May 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontjuh

Loontjuh Lid

Sep 29, 2007
    53
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2 maand van de pil af..
    Nu had ik eigenlijk rond 1 mei mijn ongi verwacht, maar ik ben het nu nogsteeds niet!
    Ik weet dat het zou kunnen komen doordat ik nog maar kort van de pil ben en dat het dus nog niet regelmatig is.
    Maar ik voel bijna elke dag een ongi pijn of steken aan de linker kant, mijn borsten doen pijn, ze zijn gespannen en de klieren zijn opgezet en ze voelen ook veel voller aan, opgezette buik en rommelende darmen, ook heb ik met vlagen hoofdpijn!
    Ik ben zo bang voor een teleurstelling, dat ik toch graag jullie mening wil horen! Wat zeggen jullie? Testen of niet?

Bedankt alvast
    :)

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Een testje doen, dat geeft je voor nu de meeste duidelijkheid. Opzich zijn het wel symptomen die zich voor kunnen doen bij een zwangerschap, maar die ook bij het ontpillen kunnen horen.
    En het is logisch dat je bang bent voor een teleurstelling, dat kan ik me heel goed voorstellen, maar in onzekerheid zitten lijkt mij ook niks.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou ook een testje doen.
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook allemaal had in de eerste maand na het stoppen van de pil, dus het kan inderdaad ook van het ontpillen zijn!
    succes!

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    gewoon testen hoe groot de terleurstelling ook zal zijn !!!succes

5. suusje90

suusje90 Lid

Apr 1, 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meis! Snap precies hoe je je voelt ik ben sinds eind februari gestopt en ook ik ben nog steeds niet ongesteld! Maar ik voel wel van alles. Heb al en stuk of zes testjes gedaan, maar iedere keer weer teleurgesteld. hoewel ik ook niet verwacht gelijk zwanger te zijn, is het wel ontzettend frustrerend dat je niet weet waar je aan toe bent met je lichaam. Ik test nu 1 x in de twee weken en dat geeft me al iets meer rust. als ik jou was zou ik dat lekker doen in het begin, je weet maar nooit;) succes!
    groetjes suus

6. Leeuwtje86

Mar 9, 2012
    96
    0
    0
    Ik verwacht haast dat het nog door het ontpillen komt. Ik had namelijk de eerste 3 maanden ook last van zwangerschapsymptomen: misselijk zijn, zeurende pijn in de onderbuik, puistjes etc. Eigenlijk heel gemeen van het ontpillen, want ik dacht ook echt dat ik meteen de eerste keer zwanger was. Maar inderdaad een zwangerschapstest kan geen kwaad, weet je meteen waar je aan toe bent. Succes!

7. Loontjuh

Loontjuh Lid

Sep 29, 2007
    53
    0
    0
    Thnx allemaal.. Morgen maar ff testje doen idd!!

@ suusje
    Ik was al wel een keer ongi geworden, dit zou mn 2e keer worden nadat ik gestopt ben met de pil :)

8. Loontjuh

Loontjuh Lid

Sep 29, 2007
    53
    0
    0
    Dames bedankt voor de aanmoediging..

Ik heb gisteren gelijk maar 2 kruidvat testen gekocht, toen ik ze eenmaal in huis had kon ik het niet laten!
    Ik heb gistermiddag gelijk getest... En het was positief! Nu vanmorgen weer getest en weer positief!!!!!! Whaaaahoehhhhh :D

Ik wou gelijk de huisarts bellen om een afspraak te maken maar helaas.. Hij is deze week op vakantie, misschien toch maar een afspraak maken bij de vervangende huisarts!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!!

10. suusje90

suusje90 Lid

Apr 1, 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat fijn meid! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

11. babbygirl27

Apr 30, 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd en maak der een mooie en fantastische zwangerschap van!..... Nu wij nog hihi :p

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    gefeliciteerd

Share This Page