Hallo, titel zegt alles.... Ben Nu 39+1 zwanger van ons 3-de kindje, bij het 36 weken controle lag hij heel goed ingedaald, maar sinds 2 weeken niet meer, ligt weer hoog met zijn hoofdje betje naar rechts.... wie heeft het ook meegemakt en is toch op "tijd" spontan bevalen? Ben 2 keer spontan bevalen - twede keer thuis.. weet niet wat ik moet denken - word wel zenuwachtig er van groetjes
Kindjes dalen vaak genoeg in tijdens de bevalling/vliezen breken. Ik had wel spontaan weeen en 3cm ontsluiting, daarna hebben ze me een handje geholpen door aan t infuus te leggen en vliezen te breken. T begon dus opzich wel spontaan maar niet genoeg denk ik. In ieder geval maak je niet druk. Ik ben bevallen met 40+2 en dus ook geen ingedaalde baby
Mijn dochter was niet ingedaald.. ben met 40+6 bevallen.. spontaan..maar moest tijdens het persen heel hard persen.. en duurde iets meer dan 2 uur. Omdat ik haar nog naar beneden moest persen.. ze had daardoor een punthoofdje... maar dat is geen ramp.. dus het kan wel gewoon hoor... Heel veel succes!!!
Mijn dochter was ook niet ingedaald. Toen mijn vliezen waren gebroken is ze ook direct ingedaald helaas geen weeen dus aan de weeen opwekkers Heb maar 12 min geperst dus ging tog nog erg vlot
Mijn zoontje was ook niet ingedaalt tijdens de zwangerschap. Mijn vliezen braken en kreeg geen weeen. Ik moest 24uur plat liggen ivm gebroken vliezen en gevaar dat navelstreng naar buiten komt omdat beebje niet was ingedaalt. Na 24 uur was hij uiteindelijk wel ingedaald en ben ik in het ziekenhuis aan weeenopwekker gelegd en is mijn zoontje in 6 uur gezond geboren.
mijn 2e kindje was ook niet ingedaald en ben met 40+4 spontaan thuis bevallen. ik begon met weeen en toen de vk kwam was ze netjes ingedaald. dus gewoon vlak voor de bevalling!
Hier ook hoor... mijn eerste is pas ingedaald toen mijn water was gebroken.... bevalling ging heel vlot...