al 5 dagen roseverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kittycat69, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hallo verloskundige, hier een vraagje van mij.Ik heb sinds zondag bij plassen roseverlies,ik moet vrijdag of zaterdag ongi worden.Vorige zwangerschap dat eindigde in een miskraam,maar had ik ook rose verlies voor me ongi.is het mogelijk dat het toch een innestelingsbloeding is,en kan het zolang duren.Ik bloed niet alleen met afvegen..Heb gisteren een testje gewaagd maar helaas negatief.Ik hoor het wel van jullie alvast bedankt.

2. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Zou ik morgen al positief testen of toch wachten tot zaterdag.

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo

En heb je al getest?

Groetjes Ineke

4. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hoi Ineke ik heb vrijdag getest was die negatief.Heb nog steeds roseverlies als ik naar de toilet ben geweest,maar nogniet ongesteld.Ik wacht tot maandag als er niks komt test ik nog eens,en als die nog negatief is ga ik naar de dokter.Ben wel elke dag misselijk en duizelig en heel erg moe.Ik dacht 100% zeker tezijn dat ik zwanger was,maar ben benieuwd.

5. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hier nog steeds roseverlies bij het naar de toilet gaan.2drupjes in maandverband en dat was het.Maar gisteren een test gedaan ,maar weer negatief.Ik wacht n

6. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Sorry ging wat fout,ik wacht nog paar dagen af.Als ik deze week niet ongi word,laat ik een bloedtest doen bij de dokter.

7. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Uiteindelijk toch ongesteld geworden!!!

Deel Deze Pagina