Hallo verloskundige, hier een vraagje van mij.Ik heb sinds zondag bij plassen roseverlies,ik moet vrijdag of zaterdag ongi worden.Vorige zwangerschap dat eindigde in een miskraam,maar had ik ook rose verlies voor me ongi.is het mogelijk dat het toch een innestelingsbloeding is,en kan het zolang duren.Ik bloed niet alleen met afvegen..Heb gisteren een testje gewaagd maar helaas negatief.Ik hoor het wel van jullie alvast bedankt.
Hoi Ineke ik heb vrijdag getest was die negatief.Heb nog steeds roseverlies als ik naar de toilet ben geweest,maar nogniet ongesteld.Ik wacht tot maandag als er niks komt test ik nog eens,en als die nog negatief is ga ik naar de dokter.Ben wel elke dag misselijk en duizelig en heel erg moe.Ik dacht 100% zeker tezijn dat ik zwanger was,maar ben benieuwd.
Hier nog steeds roseverlies bij het naar de toilet gaan.2drupjes in maandverband en dat was het.Maar gisteren een test gedaan ,maar weer negatief.Ik wacht n
Sorry ging wat fout,ik wacht nog paar dagen af.Als ik deze week niet ongi word,laat ik een bloedtest doen bij de dokter.