Cyste

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Glamour, May 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Hoi Meiden!

Afgelopen vrijdag echo gehad en had rechts een eitje van 18 mm en links van 11 ik kreeg die dag gelijk pregnyl nu moest ik vandaag terug en is rechts een cyste geworden en dus niet gesprongen wat ik nou vreemd vind is dat mijn temperatuur van 36,2 naar 36,9 is gegaan hoe kan dat? En is een cyste erg?

Alvast bedankt meiden

2. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Tempstijging komt denk ik doordat je andere ei wel gesprongen is. En zulke cystes kunndn geen kwaad, ze verdwijnen vaak met je volgende ongi. Hoop natuurlijk voor je dat die uitblijft!

3. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik door de hormonen steeds cystes. Het kan een andere follikel zijn die uitgegroeid is tot een cyste. Is erg vervelend ik hoop dat het gauw verdwijnt. Ik moet zelf steeds aan de pil als er een cyste gevonden is. Dus hopen dat het vanzelf weggaat.

4. Is het niet een beetje onwaarschijnlijk dat de andere, van 11mm, gesprongen is?

In ieder geval; Een cyste hoeft niet erg te zijn. Ze verdwijnen meestal vanzelf weer, tenzij ze echt heel groot zijn. Ik had een paar maanden terug een cyste van 42mm. Ik hoefde overigens niet aan de pil en geen rondes over te slaan, ik kon gewoon doorgaan met stimuleren. De kans was wel aanwezig dat hij groter zou worden, maar hij is vanzelf weer verdwenen :)

Share This Page