Goede avond, Ik heb een aantal dagen geleden een mooi hartje zien kloppen op de echo. Maar de laatste dagen verloopt mijn relatie niet helemaal goed (mijn vriend dreigt bij me weg te gaan en verteld me dan ook doodleuk dat ik het alleen zal moeten doen allemaal). Ook woon ik momenteel op een kamertraining en mijn urgentie voor een woning is afgewezen dus allemaal onzekerheden en een nare druk wat ik continu op mijn maag en darmen voel. Sommige ochtenden ben ik dan ook extra nog eens aan het braken hierdoor door alle druk op mijn lichaam. Maar het aller aller meest waar ik mij zorgen om maar is om het leven van het embryo, ik ben namelijk zo bang dat ik hiermee de embryo dalijk onbewust afstoot door de hoeveelheid druk in mijn lichaam door de stress. Zijn deze zorgen terecht? of kan een embryo toch wel wat verdragen in t begin? de stress is zo erg dat ontspanningsoefeningen nog niet veel baat hebben gehad helaas.. groetjes, Ashleyy
Goedenavond, wat vervelend dat je nu zoveel stress ervaart! Zeker omdat het juist met je zwangerschap goed lijkt te gaan. Toch kan zo'n kleintje echt wel even tegen stress en hoef je niet bang te zijn dat het daarom mis gaat. Goed dat je in ieder geval ontspanningsoefeningen probeert te doen. Jij hebt een heel mooi wondertje in jouw buik en dat geeft je vaak ook de kracht om weer door te gaan! Veel sterkte en succes toegewenst! Groetjes Monique