Cyste?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marrie28, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Gisteren ben ik bij de gynaecoloog geweest, want ik ben steeds zo lang ongesteld. Mijn baarmoeder is helemaal schoon, maar ze hebben "iets" van 3 bij 5 cm gevonden aan één van mijn eierstokken. Het was niet overduidelijk een cyste, maar wat het wel was, konden ze niet zeggen :( Ik moest maar een nieuwe afspraak maken...
    Nu zit ik me best zorgen te maken, vooral ook omdat ik pas over 3 1/2 week terecht kan. Ik weet dat het stom is, maar ik haal me gelijk vanalles in mijn hoofd en mijn man zit ook nog eens in het buitenland. BAH!

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Meis , dat is naar nieuws zeg en dan is je mannetje er ook nog eens niet.

Ik wens je veel sterkte

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik snap best dat je je zorgen maakt. Maar denk maar: als het iets ernstigs was geweest, dan had je voor maandag al een afspraak gehad! Je hebt ook een hele korte cyclus? Misschien dat ze dan juist willen zien hoe het er voor staat volgende maand om dezelfde tijd in je cyclus...
    maak je niet te druk (weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan) en veel sterkte!

4. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Beste Marrie,

ik heb toen ik 18 was een cyste gehad van 6 cm in mijn linkereierstok. Schrok ik heel erg van, maar uiteindelijk moest ik 3 weken pilletjes slikken, en op een controle-echo bleek toen dat hij helemaal weg was. Dus niet iets om meteen van in paniek te raken, hoewel ik de schrik dus goed kan begrijpen.

Succes, en als je er vragen over hebt, hoor ik het wel!

X J.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    euhmmm...hoe lang is lang? ik ben altijd zo'n 7 dagen vind het zelf normaal...anderen lang....wil graag even vergelijken als je het niet erg vind ;)

6. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    5 dagen, waarvan 3 heftig

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Heb ik ook minimaal, vind ik niet lang...

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Voor mijn curretage (in maart) was het altijd stipt 5 dagen, daarna een paar keer 7 dagen en sinds juni 2 weken. En sinds 1,5 maand steeds tussentijdse bloedinkjes.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja, dan is het wel lang ja...

10. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik voel me weer een stuk beter; ik heb een eerdere afspraak kunnen regelen over iets meer dan een week :) en mijn hubbie is weer thuis! Ik had hem nog nooit zo gemist!
    Gisteren heerlijk uit eten geweest en lekker geklust, hihi. Bedankt voor jullie reacties, toch lekker dat dit forum bestaat.

Liefs, Marrie

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik heb ook twee cystes gehad aan mijn eierstokken waar ik beiden keren voor ben geopereerd. Een keer met spoed en een keer gewoon na een controle...het is nog niet zeker of ik er kinderen mee kan krijgen omdat er een deel van de eierstokken wordt verwijderd...wij zijn inmiddels al voor de 10de ronde en nog steeds niet....:(
    ga zo wel enorm aan mezelf twijfelen, maar mijn huisarts zei dat ik niet minder vruchtbaar ben dan een vrouw die de eierstokken nog volledig heeft...dus er is nog hoop!

Deel Deze Pagina