Cyste

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Tinkerbel80, Sep 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb vorige cyclus een cyste gehad en die is toen wel gesprongen. Ik heb mijn bloed laten controleren daarop. Toen ik ging menstrueren ben ik terug gegaan naar mijn gyn en toen zag ze dat die cyste er nog zat. Hij was 4,5 cm dus mocht gewoon aan de clomid. Dag na de eerste pil kreeg ik erge buikpijn. Dag daarna was het weg. Week later zag ze weer op de echo dat hij weg was. Nu is de clomid deze maand niet aangeslagen en ze heeft me een kuur primolut meegegeven en als ik over 2 weken niet menstrueer dan moet ik ze gaan slikken. Nu is mijn vraag, word ik na het klappen van de cyste nog uit mezelf ongesteld? Er is geen eisprong geweest van die cyste, dat was de vorige ronde.

Ik heb het vanmorgen helemaal vergeten te vragen aan mijn gyn.

Bedankt alvast voor uw antwoord.

Groeten,
    Angelique

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi tinkerbel,

Dit zou inderdaad een goede vraag voor je gynaecoloog zijn geweest.
    Ik denk dat het afwachten is.....de cyste was geen eisprong dus ik verwacht dan niet dat je daarop gaat menstrueren....
    sorry dat ik je geen uitgebreid antwoord kan geven. Wij komen pas in aanraking met dames die clomid gebruiken op het moment dat ze zwagner zijn en niet daarvoor dus wij weten er te weinig van.

Imke

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord.

Soms gaat het allemaal zo snel bij de gyn dat ik er thuis pas verder over na denk. Ik wacht het nog een paar dagen af en dan zal ik aan de opwekkers gaan.

Bedankt.

Share This Page