cyste

Discussion in 'Zwanger worden' started by mandy80, Oct 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoi meiden,

Ik loop al 2 jaar in het ziekenhuis, maar vandaag hebben ze een cyste ontdekt voor mijn eierstok, ter grote van een follikel. ( 16mm)
    Vrijdag meot ik weer komen

wie o wie heeft dit ook eghad/ van eghoord
    en wat gaan ze er aan doen?

groetjes mandy

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik heb er vorig januari 1 gehad van 5 cm en pas als ze groter zijn dan 5 cm doen ze er in principe wat aan, normaal gesproken gaat deze "gewoon" weg...

ik had er toen wel gruwelijk last van en dit kwam pas aan het licht nadat ik me op de EHBO melde en dat ze dachten dat ik een acute blindedarm had, nader onderzoek gaf wel een ontsteking aan maar de bl.darm zag er nog mooi uit, moest de dag erna terug komen want misschien was het een beginnende bl.darm ontsteking maar ook toen was de blindedarm normaal...

werd toen doorgestuurd naar de gyn die hier uiteindelijk achterkwam dat het simpel gezegd zo heb ik van hem begrepen een niet gesprongen eitje is (follikel cyste dus) en zou ik later weer terug moeten komen om te zien hoe en wat.....

gr.smoekie

3. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoihoi,
    thx voor je antwoord smoekie, maar vind het zo raar!

maarja ik wacht vrijdag wel af.

groetjes mandy

4. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Hoi, heb een cyste gehad van 6 cm in de eierstok, is gewoon met hormoonpilletjes behandeld. En na 3 weken was er op de echo niks meer te zien!

Succes ermee,

Juniper

Share This Page