Hallo meiden... Ik ben nu 13 dagen over tijd en twijfel heel erg of ik zwanger ben ja of nee... Bij mijn zoontje werd de test ook pas positief na 2 weken over tijd te zijn alle anderen die ik voor de 2 weken deed waren negatief. Ik ben de laatste paar dagen wel heel erg moe moet vaker naar de wc.... en heb een ''raar'' gevoel in mijn buik. Een aantal dagen geleden had ik ook hele erge buik pijn die steeds kwam en weer ging, dat is nu helemaal verdwenen.... Ik wil vrijdag weer een test doen... Meiden wat denken jullie miss toch zwanger? Liefs, Bianca18
hai, ik ben nu 15 dagen overtijd, en heb net negatief getest, heb ook last van moeheid, misselijkheid met vlagen, onderrugpijn, en opgeblazen raar gevoel in de buik, ik weet het ook niet ..
Ja, het kan zeker dat je zwanger bent. Maar het hoeft niet. Testen is de enige manier om daar achter te komen En als je niet ongesteld wordt, dan na een paar dagen weer eens testen? Ik was 16 dagen overtijd met 3 negatieve testen, toen ik eindelijk toch ongesteld werd. Mijn eisprong was gewoon verlaat, dus dat kan ook. Het kan nog alle kanten uit: veel succes
hallo ja ik ben ook 14 dagen overtijd.... en nega gestest vorige week. Ik durf niet zo goed weer te testen.... mijn eerste cycles duurde 42 dagen en mijn 2de ook + nu die 14 dagen overtijd dus erbij... wat vinden jullie dat ik moet doen? testen of nog wachten?
hoi meiden ik zou nog een paar dagen wachten misschien dat jullie ongi alsnog komt en anders nog eens een test doen ik testte bij mijn 1e ook pas na 15 dagen overtijd positief dus alles kan nog succes
nou ik heb maandag nog een keer getest omdat ik nog niks in aantcht heb maar nog steeds nega ik denk dat ik deze ronde niet ongi ga worden maar een ronde over sla? Zal dat kunnen? Liefs jeannet