hallo dames, ik weet niet of mijn vraag hier thuishoort maar kon het zo niet vinden. ik ben vandaag 1 dag overtijd gezien mijn langste cyclus ooit. ik had deze maand geen ongi klschten en was wat misselijk net zoals bij mijn dochter dus ik dacht dat het raak was. de test gister vond ik niet duidelijk. het was de test van etos op het 1ste zicht zou ik zeggen negatief maar in het licht leek het net of er heel licht een 2de streepje was. ben er vanuit gegaan dat hij negatief was trouwens. maar nu het volgende ik had al een paar dagen er raar gevoel, toen ik van onder toevallig is voelde toen had ik een soort knobbeltje vast (vanbinnen) ik dacht wat is dit? gister naar de huisarts geweest en hij denkt dat ik of een cyste of een bloeduitstorting op mijn baarmoedermond heb. zijn er meiden die dit ook gehad hebben? en kan hierdoor je menstruatie uitblijven? de huisarts kon we hierover niks vertellen en kan pas volgende week naar het ziekenhuis dus was benieuwd naar ervaringen. sorry voor het veelste lange verhaal😊