Even kort de voorgeschiedenis... Voor de zwangerschap van mijn zoontje destijds na 17 jaar met de pil gestopt, gelijk een regelmatige cyclus van 29 dagen. Na de bevalling in augustus 2014 weer gestart met de pil. December 2015 weer gestopt met de pil omdat we voor een tweede willen gaan. Maar nu.....cyclus een soort van op orde.....ongesteld om de 29 dagen ongeveer, maar vanaf dat ik gestopt ben telkens rond de vruchtbare periode een dikke week dagelijks bruin bloedverlies. Dan weer even een weekje niets en dan begint de echte ongesteldheid conform de cyclus. Deze ronde dus ook weer. 7 maart weer ongesteld geworden (vorige was op 7 februari begonnen), tot en met de 12e. En dan vandaag, ineens weer bruin bloed verlies, niet veel, maar toch.....en zo gaat het dus al een maandje of 3. Baal er gewoon van dat ik, telkens als de vruchtbare periode aanbreekt, dit bloedverlies heb.....vrij namelijk dan liever niet, omdat ik het een smerig idee vind haha, maar ja....zo komt het er natuurlijk nooit van haha. Is dit nu gewoon ontpillen en heb je dan dus eigenlijk uberhaupt wel een eisprong als je dit tussentijdse bloedverlies hebt? Vandaag begonnen met de eerste ovulatietestjes, heeeeeel licht streepje, dus morgen maar weer eentje doen... Ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen?
kan zijn dat het een ovulatiebloeding is. Google er maar eens op. Dan zou je eigenlijk juist wel moeten vrijen hihi. Wat ik wel herken is dat ik na mijn eisprong altijd begon te bloeden. Ene dag erger dan de andere en dat ging uiteindelijk over in een ongi. Ben in ronde 3 zwanger geworden
Dan zou ik wel een heel vroeg ei hebben of gaan die ovulatiebloedingen vooraf aan de eisprong.......ik zal eens even googlen.........voor mijn zwangerschap klopte de eisprong altijd redelijk met de appjes die ik gebruik voor het berekenen ervan.....en volgens die appjes zou mijn eisprong nu dus pas rond de 22e moeten zijn. Nu snap ik ook wel dat het maar een berekening is en dat de natuur zijn eigen gang gaat, maar het klopte altijd wel een soort van. En de ovulatietest is verre van positief....haha!
mijn cyclus is na de bevalling veranderd. Dus ik zou dan eerder uitgaan van de ovulatietesten dan van je appjes
Ja, daarom doe ik ze er ook bij naast . Heb er ook echt van die menstruatie achtige krampjes bij, last van mijn rug de hele mikmak....irritant....!
Ik herken je verhaal precies! Toen ik stopte met de pil had ik ook bruinverlies net rondom mn ovulatie. Ik vond het ook stinken, dus puur daarom geen zin in seks (ik ben heel olfactorisch ingesteld ) Na een paar maanden via huisarts naar de gyn, om uit te sluiten dat het geen soa was. Weet even niet meer welke, maar er is een soa die dat ook als een symptoom heeft) Die stuurde me naar huis met de opdracht 3 maanden exact bloed- en bruinverlies bij te houden. Maar de derde maand stopte het toen. Denk dat het bij mij 6 maanden geduurd heeft. Daarna nooit meer. Dus echt van het ontpillen. Hoop dat het bij jou ook snel stopt!
Heee Sandra, Ik zie ineens je naam voorbij komen... Hoe gaat het met je? En de ' kleine' man?? Gaan jullie voor een 2e? Spannend hoor!! Ik hoop voor je dat het deze keer wat voorspoediger verloopt.
Hi Claudia! Wat leuk om je weer een keertje tegen te komen. Zat me al af te vragen hoe het nu met jullie ging! Met Luuk ook alles goed? Wij gaan idd voor een broertje of zusje voor Casper. Lijkt me wel zo gezellig voor hem . Met ons ventje gaat het heel goed. Heerlijk vrolijk mannetje, dikke praatjes, echt een plezier om naar te kijken. En bij jullie? Ook al een wens voor een tweede?
Hoi!! Spannend zeg! Fijn dat het met Casper allemaal goed gaat! Cliché he, het gaat zo snel! Hier blijft Luuk voorlopig alleen haha! Vind het druk zat op dit moment Verder alles goed! Luuk groeit ook als kool. Binnenkort krijgt hij een groot bed haha. Wat een mijlpaal alweer