Misselijk,overgeven,duizelig (en ongesteld)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder125, Mar 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Hallo dames,
    Gisteren ongesteld geworden, heb er altijd veel last van maar voelde nu anders. Gisteravond erg misselijk en voor het slapen tramadol genomen (normaal geen last van bijwerkingen). Vannacht werd ik meerdere keren heel erg duizelig wakker, kon ook niet meer slapen. Vanochtend wat gedronken en begon helemaal te gloeien, misselijk en had kokhalsneigingen. Elke keer als ik op stond werd ik enorm duizelig. Ik weet (bijna) zeker dat ik geen griep heb maar ben de hele dag slecht te pas. Continu duizelig als ik ga staan en heb nu enorme hoofdpijn.
    Ik bloed ook veel meer dan normaal! Herkent iemand hier in iets?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik word ook altijd erg ziek van mijn menstruaties, inclusief overgeven.

Maar volgens mij hoop jij dat je stiekem toch zwanger bent ondanks dat je ongesteld bent geworden. Doe eens een zwangerschapstest. Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG. Als jouw klachten met een zwangerschap te maken zouden hebben, zou je dat dus moeten zien op een zwangerschapstest! Ook als het een miskraam zou zijn.

En hoezo kan het geen griep zijn?
    Er gaat nog steeds een heftig virus rond namelijk. Als je test negatief is, dan is het dus of de griep of een heftige reactie op je menstruatie wat ik dus ook heb!

3. Vlinder125

Ik hoop natuurlijk altijd dat ik zwanger ben maar ik weet dat dit niet zo is. Ik heb eergisteren getest en toen was de test negatief. Ik dacht zelf misschien een vroege miskraam?
    Ik ben verder niet ziek te pas, geen koorts oid.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik snap je verwarring, ik heb eind februari een vroege miskraam gehad, wist het een paar dagen, had dus wel een licht positieve test en begon toen te bloeden, enorm veel en veel kramp. Na 3 dagen flink vloeien een nieuwe test en die was nog heel licht positief maar bijna niet meer zichtbaar, ik vermoed dus, als je een vroege miskraam zou hebben, dit wel gezien zou zijn op je test. Was hij na 5 minuten ook nog negatief? Want mijn na-het-vloeien test was in eerste instantie wit, en na lange tijd licht positief. Normaal dus niet geldig maar gezien ik daarvoor wel een positieve test had...

OVerigens, tramadol is nogal heftig, kan je daar niet ziek van zijn? Misselijkheid, sufheid, duizeligheid, zweten en zelfs hoofdpijn zijn allemaal bijwerkingen van tramadol. En icm een zwangerschap wens ook afgeraden om tramadol te slikken. Ik kan dus je hele rijtje klachten zo in de bijsluiter vinden?

5. Vlinder125

Klopt, tramadol is behoorlijk zwaar. Van alles al geprobeerd en niks werkte voor mijn ongesteldheidsklachten. Ik slik het af en toe als ik echt last heb. Normaal nooit ergens last van en gisteren was ik al misselijk voor het gebruik van de tramadol. Het kan inderdaad wel zo zijn dat de ttamadol het heeft versterkt. 5 april maar fertiliteitskliniek. Hopelijk komt er dan duidelijkheid over alles.

Share This Page