Vandaag, zes weken na mijn bevalling met 21 weken ben ik op controle geweest bij de gynaecoloog. Omdat ik tot heden last heb van continu bloedverlies, ook na mijn menstruatie, heb ik een echo onderzoek gehad. Hier kon zij zien dat ik aan beide kanten in mijn eierstokken 1 cyste heb. Voor nu ziet het er onschuldig uit en de verwachting is dat moedernatuur dit zal doen verdwijnen. Over acht weken een vervolg afspraak. Iemand dezelfde ervaring? En hoe is het verder verlopen?
Niet met bloedverlies. Maar ik had er ooit 1 op mijn eierstok. Moest na een half jaar terug komen en toen was hij gewoon weg.
Ik had na mijn eerste miskraam een cyste op mijn linkereierstok zitten (te zien op echo 4 weken na miskraam). Die is (denk ik) met de volgende menstruatie weggegaan. Bij mijn volgende zwangerschap een half jaar later zat hij er iig niet meer. Daarna paar maanden later weer een cyste gehad die zorgde dat ik geen eisprong had, ook vanzelf weggegaan. Nu na eisprong is het follikel een cyste geworden. Ik maak mij er inmiddels niet meer druk om, omdat ze altijd weer weggaan. Ik lees in ieder geval vaker dat vrouwen hier na een miskraam last van hebben en bijna altijd gaan ze weer weg na een tijdje. Dus ik hoop dat dit bij jou ook gebeurt. En wat verdrietig dat je bevallen moest met 21 weken. Sterkte de aankomende tijd!
Had je ook last van bloedverlies voor een lange tijd? Ik ben zes weken na bevalling nog geen 1 dag gestopt met bloeden. Heb mijn menstruatie ook gehad maar ik blijf maar bloeden.