Hallo Allemaal, Ik ben 5 juni bevallen van een gezonde zoon. Tot op heden heb ik mijn menstruatie nog niet terug, tot zover niks vreemds. Maar nu heb ik een aantal dagen dikke slierten taai maar heel rekbaar slijm gehad, een beetje gelig en tot eergisteren wit. Daarbij een gevoel dat ik ongesteld ging worden (ook een aantal dagen) Het slijm zag er echt anders uit dan tijdens de eisprong zoals ik het ken, veel dikker en ook niet doorzichtig. Ik heb er een zwangerschapstest voor de zekerheid tegenaan gegooid, maar deze was negatief. Herkent iemand dit? Ik heb geen andere klachten zoals jeuk of onfrisse geurtjes.
Wellicht dat het toch van een eisprong is? Je cyclus weer op gang gaat komen? Als je verder geen klachten hebt zal er weinig aan de hand zijn.
Ja, misschien toch van de eisprong. Na de bevalling kan je lichaam ook nog best een tijdje van slag zijn en dus anders reageren dan je gewend was.
Dankjewel! Ik ga er voorlopig vanuit dat het mijn eisprong was.afscheiding is nu weer wittig en weinig en buikpijn is ook weg. Het zou geen ramp zijn als het een zwangerschap was geweest, maar het is ook zeker nog niet gepland!