Ik zoek een boek over ongewenste kinderloosheid en vruchtbaarheidsbehandelingen. Heeft iemand een idee voor mij? Eigenlijk moet het geen boek zijn met beschrijvingen van behandelingen, maar wel een boek over iemand die het ganse proces beschrijft,... snap je? en het liefst een ssuuuuupppeeerrr dik boek alvast bedankt
Ik vond het boek: Paaseitjes zoeken in het AMC erg boeiend!! Ondanks dat wij toen nog niet zo ver in het MMM-traject zaten, herkende ik al veel! Ze schrijft erg leuk!!
De babyplanner, gaat over een mevrouw die eerst ongepland zwanger raakt en later als ze graag wilt via ivf zwanger probeert te worden, ik heb het ge.ezen met een lach en een traan. Erg herkenbaar. Maar het is geen boek dat zwart/wit het hele proces beschrijft.
Ik heb ook Paaseitjes zoeken in het AMC gelezen en kon bijna niet stoppen met lezen. Is geschreven in een dagboek-vorm, over een vrouw die IUI en IVF gedaan heeft. Erg herkenbaar!
Zoek eens (via internet vind je het) op de website van De Verdwaalde Ooievaar, Netwerk Fertiliteit | Home Daar verkopen ze ook het boek met ervaringen. Ik heb pas nog eentje gelezen, maar ben de naam van het boek kwijt... 'k zal het opzoeken!
Ik heb het boek Paaseitjes zoeken in het amc hier liggen. Kreeg hem van MvM. Als iemand hem hebben wil laat het dan maar weten.
Op Home - ivfboeken.nl - powered by 123webshop.nl vind je van alles! als je dan klikt naar ervaringsverhalen ben je nog wel een paar uur zoet. Jammer dat boeken zo duur zijn. Ik vond trouwens paaseitjes zoeken in het AMC ook heel mooi.
Ik lees nu de ooievaars club.. Gaat over vrouw die ook vruchtbaarheidsbehandelingen doet... Erg herkenbaar boek om te lezen!
hoi, een heel goed boek is baby blue van professor devroey: alles wordt heel duidelijk beschreven Baby Blue. Zinderend leven: van diepvrieseicel tot levende proefbuis ook eisprong is interessant van judith uyterlinde en een boek als zwanger worden niet lukt: Voordelige boekpakketten : Actiepakket: Mijn fertiliteitsdagboek + Als zwanger worden niet vanzelf gaat je krijgt er een icsi ivf dagboek bij en een armbandje met boompje veel leesplezier
Ik vond "open zenuw" ook een heel herkenbaar boek. Niet alleen om als stel door te nemen, maar er staan ook verhalen in over hoe familie en andere naasten het ervaren. Mocht je een stukje willen lezen dat kun je ook op de site kijken. | Vruchtbaarheidsproblemen en je omgeving
mijn aanraders: *beschuit zonder muisjes. Zie www.beschuitzondermuisjes.nl *maar vooral: een onvervulde kinderwens van Odilie van Eck. Zij is psycholoog en lotgenote; echt super goed in beschrijven van de emotionele kant!
Ik heb de babyplanner liggen ook een mooi beschreven boek. Als je hem wilt hebben dan kan je mij PB'en. Je kunt hem ook voor 5 euro bij de bruna kopen