Ik heb echt zoveel pijn aan mijn schaambot/bekken en buik dat ik afentoe niet meer weet waar ik het zoeken moet.....heb vorige week zelfs de verloskundige uit haar bed gebeld omdat ik dacht dat de bevalling was begonnen, was gelukkig niet maar ze zei dat het door mijn BI komt. Nu liet ik altijd mijn 2 honden lekker lang stuk uit, maar het lukt me niet.....heb net maar 5/10 minuten met ze gelopen en het doet zo'n zeer..... En voel me zo schuldig maar merk dat ik nu ook beetje in paniek begin te raken van de pijn....... wat hebben jullie gedaan? Ik ben al bij de fysio geweest daar moet ik volgende week weer naartoe..... bij elke stap die ik zet lijkt het of mijn bot in 100000 stukjes wordt geslagen......en voel me zo'n zeur dat ik blijf zeggen hoe zeer het doet.....maar weet gewoon afentoe echt niet meer waar ik het zoeken moet.....
auwtsj wat pijnlijk lijkt me dat zeg En ook zeer vervelend! Gebruik je wel paracetamol? Je mag er 6 - 8 op een dag! Ik heb reuma en mag de maximale dosering die dokters handhaven van 4 x 2 tabletten per dag. En dat dan gewoon elke dag innemen. Vaste tijden. De pijn zal niet compleet verdwijnen maar misschien haalt het de scherpste kantjes ervan af. EN anders ff naar de dokter als je het niet durft van de paracetamol. Dan kan die je gerust stellen dat het geen kwaad kan de paracetamol. En misschien heeft ie ook nog wel andere tips? Sterkte!
Heb net de verloskundige gebeld...ze komt er zo aan....ben beetje bang :'( heb ook krampen in mijn vagina......
Jeetje wat vervelend. Goed dat je de vk weer gebeld hebt en dat ze langs komt. Zit je al (gedeeltelijk) in de ziektewet? Het is iig belangrijk om goed rust te nemen. Sterkte meisje!
Ik heb geen BI maar wel hele erge pijn in het bekken (net niet erg genoeg dus...) en mijn verloskundige heeft mij dit aangeraden/voorgeschreven; de Serola bekkenband Het is te bestellen via [ MEDIPREVENTIECENTRUM Webwinkel voor fysiotherapie fysiowebwinkel voor fysiotherapeuten paramedische groothandel fysiotherapie fysiotherapiepraktijk benodigdheden fysiotherapie materialen fysiosupplies fysioshop fysiotherapie totaalshop fysio webwin en wordt zelfs door sommige zorgverzekeraard vergoed. Ik had zelf zoiets van baad het niet, schaad het niet... maar was zelf verbaasd hoeveel rust het geeft tijdens het lopen. De pijn is niet helemaal weg maar het voorkomt wel het ergste waggelen, slaap er op het moment zelfs mee omdat ik dan de ergste last heb van mijn bekken (dan draag ik hem overdag minder) Ik ben er erg blij mee, misschien is het in ieder geval iets zodat je de honden kan blijven uitlaten?!
Hoi Hoi, Balen is dat he? Goed dat je de VK hebt gebeld hoor!!! Ik heb het altijd als ik met mijn kleintje aan het lopen bent precies jouw verhaal kan dan soms wel huilen van de pijn. Heb 1 keer bijna mijn man gebeld om me op te komen halen omdat het niet meer ging. Helaas is het enige wat hier helpt rusten....en je zou evt een bekkenband kunnen proberen. Ik hoop (klinkt een beetje raar) maar dat het gewoon je bekken zijn. En dat het verder niets is met je kindje of mogelijke bevalling! Succes , Groetjes Lysanne
Oh meid ! Zo vervelend die pijn!!! Ik heb ook vreselijke veel pijn gehad! Maar die angst die je hebt lijkt mij heel erg! Zo kunje er niet van genieten! Ben benieuwd wat je vk zei!
Ik heb ook BI en wat bij mij wel eens hielp is een sjaal om je dijbenen binden. Dus als het wareje bekken bij elkaar duwen. Het werkt hetzelfde als een bekkenband alleen goedkoper en het zit prettiger op het laatst. Een bekkenbad kan je aan het eind niet hebben. je kan ook een strakke band kopen ofzo. Het helpt wel. Ik zou het niet gelijk forceren. De honden gewoon een stukje uitlaten en niet te veel doen anders ben je straks verder van huis want je banden worden wel slapper als je er banden voor gaat gebruiken. succes ik hoop je er iets aan hebt.
hey meid! gos wat vervelend! ik ken het want een kleine maand geleden heb ik ook veel te veel gedaan en had ik last van mijn schaambot en mijn rechter beenspier aan de binnenkant... owh wat deed het lopen zeer...toen veel rust genomen en nu een maandje later merk ik gewoon dat ik veel te veel gedaan heb en zodra ik nu ook maar iets teveel doe komt het weer opzetten en dan is het pas op de plaats en neemt het in de loop van de dag weer beetje af.... niet te veel lopen, rustig aan doen en fietsen helpt ook! Hoop dat het nu beter met je gaat na bezoek van de VK ! sterkte meis!!!x
Hoi lieve meiden.... Nou ze is geweest en was heel vriendelijk...ze denk dat het komt door het groeien van de baarmoeder icm BI.... Ik vroeg toen ook van heb ik dan zo'n lage pijngrens of is het normaal dat dat zo zeer doet het groeien van de baarmoeder...ze zei dat het per persoon verschilt en dat het soms echt heel zeer kan doen. wel wil ze uitsluiten dat het weeen zijn geweest dus moet ik nu extra in de gaten houden of het met golven komt zeg maar. De baby doet het verder heel erg goed, hartje ook weer eventje gehoord . Maar de pijn is nogsteeds hetzelfde....dus we wachten het nog maar even af en anders bel ik van de week gewoon weer... Ik ga het met de sjaal sowieso zo even al proberen.... dankjulliewel voor de tips!
@Aura He Meid Wat ontzettend naar allemaal. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook BI en de laaste 2 weken ook erge steken. Ik merk nu ze aan het indalen is, de steken in mijn schaamstreek sterker worden. Waar ik veel baat bij heb is acupuntuur. Ik kan echt verschil merken na een behandeling. Het is helemaal veilig en wordt vaak vergoed door de zorgverzekering. Wel belangrijk om een acupunturist te kiezen die is aangesloten bij beroepsvereniging. Veel sterkte meid
Blij om te horen dat je weer gerustgesteld bent. Het doet zeer dat weet ik. Soms denk ik ook .. ojee beenweeen of weeen in mn rug maar na wat bewegen wordt de pijn minder dus dan weet ik het BI. Doe rustig aan en trek aan de bel als je het niet vertrouwd.