Cystes na afbreken punctie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Fijn dat ze weg zijn!!!
    Veel succes meid!!

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Fijn Botervliegje dat alle cystes weg zijn.

Ben je nu al weer begonnen met spuiten. Zo ja, veel succes. Hopelijk groeien er genoeg, maar niet teveel eitjes en hopelijk is het raak. Duim voor je meis!

3. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjewel! Ben inderdaad begonnen met spuiten.
    Heb vandaag eind van de dag een afspraak bij doc, zal morgen laten weten hoeveel follikels er zijn!

4. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hierbij de up-date:
    Oh jee oh jee.... er groeien er momenteel 20 van 8 á 10 mm...
    De vorige keer had ik met 150 EH op dag vijf 16 van 10 á 11 mm... Toen zijn er stapsgewijs 14 bijgekomen dus...
    Hmmm... weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Is het niet heel gek dat ik met minder hormonen er meer groeien? Ik hoop dat het bij 20 blijft en ze mooi gaan groeien. Kan nog alle kanten op denk ik. Zaterdag weer naar de arts...

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Zo zeg dat zijn er weer behoorlijk wat. Wat zei de gyn ervan? Ik begrijp dat je iig blijft doorspuiten.
    Met de IUI spoot ik altijd 75 EH, stuk minder natuurlijk, maar dan was de ene maand ook anders dan de andere. Verschillende keren had ik er maar 1, maar heb er ook 2 en soms 3 gehad. En qua groeien was het de ene keer ook sneller dan de andere keer.
    Nou ik hoop dat het er niet meer worden en dat ze mooi doorgroeien.

Succes en ik duim voor je.

6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ja gek he! De gyn was tevreden als er niets bij komt. Hij wilde niet naar beneden in dosering omdat dan 'alles instort'. Naar beneden zou ook 75 EH betekenen. Dat heb ik 5 keer gehad met IUI en het gekke... nooit meer dan 1 follikel mee gekregen, mijn 'eigen' follikel dus (heb elke maand van mezelf al een eisprong). Wel eens 2 of 3 in het begin, maar die bleven hangen bij 10 mm. Nou ja, blijft spannend dus...

Hoe is het met jou I S? Kun je je een beetje staande houden na al het verdriet van de afgelopen tijd? Vind het erg lief dat je er zo voor me bent! Weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen... Heel bijzonder! Dikke knuffel!

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hoi Botervliegje,

Hoe gaat het allemaal deze ronde?
    Ik heb ff bewust afstand genomen van ZP en wil er niet meer zoveel op zitten, is toch altijd wel confronterend.
    Maar ben wel benieuwd hoe het met jou gaat.

8. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi I S,

All is well! Heb je een pb'tje gestuurd.

Trusten!

Botervliegje

Deel Deze Pagina