cystes/vleesboompjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelly1312, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zou toch echt bellen en aangeven dat je graag een afspraak,bij hem wilt omdat je ontevreden bent over je huidige huisarts.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Sterkere medicijnen doen het ook nog niet helemaal. Vanmorgen 1 ingenomen, en om 3u de volgende. Hoofdpijn is wel iets meer naar de achtergrond vertrokken, heerlijk met de bijwerkingen.... Heb het ijskoud (normaal heb ik het koud), ik ben licht in me hoofd (lijk wel dronken) en ik ben misselijk. Fijn hoor die bijwerkingen.

Voor de rest ben ik heel de dag al glazen water aan het drinken, want een bijwerking is ook nog eens een droge mond nou die heb ik hoor. Maar ja water is goed voor je dus.....

Ben benieuwd of mijn urine morgen wat te vertellen heeft.....

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Vanmorgen urine ingeleverd en aan de assistente gevraagd of ik nu wel of geen medicijnen in moet nemen omdat ik wel erg last heb van de bijwerkingen maar dat de hoofdpijn nog steeds aanwezig is.

Vanmiddag tussen half 2 en half 3 wordt ik gebeld door de huisarts over de uitslag van urine en wat ik moet doen met de medicijnen.
    Assistente vertelde wel dat je lichaam er even aan moet wennen en dat de klachten met 24u weg zouden moeten zijn, maar ja als het tegen de hoofdpijn al niet helpt waarom zou ik ze dan innemen??

Huisarts net gesproken. Urine was goed. Medicijnen hoef ik niet meer te nemen, want het had allang wat moeten doen aan mijn hoofdpijn maar dat is dus nog niet veranderd. De bijwerkingen hebben inderdaad 24u de tijd nodig zodat je lichaam aan de meds kunnen wennen.

Ze kon de link met mijn hele klachten lijst ook niet plaatsen met hoofdpijn, dus ik zei voor de zoveelste keer dat mijn klachten al sinds de zwangerschap zijn en de hoofdpijn pas sinds 15 feb jl.

Dus ik krijg toch een verwijzing naar de gynocoloog. Maandag eind van de dag kan ik de verwijzing ophalen....

4. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Oefff... Heftig!
    Ik heb hier al vaker eens op een topic gereageerd met het volgende...
    Maar lees eens wat van Ralph Moorman.
    Hormoonfactor/Hormoonbalans.

Het heeft letterlijk wonderen voor mij verricht!!! Voeding en hormonen gaan letterlijk hand in hand en zijn (zeer makkelijk te lezen) boekjes waren een regelrechte eye opener voor me.
    Hopelijk ook voor jou...

Sterkte.

Deel Deze Pagina