Goedenavond allemaal! Heb een vraag.. We zijn bezig voor een tweede kindje en mijn normale cyclus was 28 dagen,nu dacht ik vorige maand zwanger te zijn maar doordat ik er teveel mee bezig was,was deze opeens 30 dagen..en niet zoveel als het altijd geweest is,hooguit 3 dagen en met maar een klein beetje..testen gedaan en negatief.. nu inmiddels in de tweede ronde en mijn nod is dus niet geheel duidelijk,kan zijn de 19de,20ste,21ste of 22ste..hopeloos dus,want heb al week last van me borsten meer afscheiding en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik,moet ook meer plassen en ben eigenlijk konstant moe.. heb vandaag es mijn temperatuur gemeten en deze was 37,4 graden.. Het zeurderige gevoel is overigens helemaal niet hetzelfde gevoel als dat ik ongesteld moet worden en kreeg gister niet eens mijn uniformbroek dicht! Als ik vanaf de zijkant kijk heb ik al een buikje (ookal ben ik niet superslank) kan hem ook niet zo gemakkelijk inhouden.. Wie heeft er advies??? Groetjes Esther
Hoi bedankt voor je reactie,ja moet de 20ste of 22ste weer ongi worden,heb vanmorgen een test gedaan en deze was negatief,dus we wachten et gewoon af..