Hoi meiden, Wij zijn bezig voor ons tweede kindje. Ronde 1 en ik zit op 11 dpo. Nu heb ik een schimmelinfectie. Kan ik het middel van de huisarts echt gebruiken ookal ben ik misschien pril zwanger? Ik weet dat het iig mag als het kindje al groter is maar zo pril twijfel ik toch.
Gewoon gebruiken. Die schimmel wil je daar ook niet hebben. En bij twijfel even je huisarts raadplegen.
Ja dat kan gewoon hoor Ik heb bij alle 2 mijn zwangerschappen ook in het prille begin een schimmelinfectie gehad en de zalf gebruik, je moet alleen uitkijken als je de applicator gebruikt je deze niet te ver naar binnen schuift. De eitjes kun je ook prima gebruiken. Ik ben nu 24 weken en heb ook net weer zalf gebruikt en daarvoor nog besproken op mijn werk ( werk bij een huisarts) Zij zei dat je de middelen gewoon altijd kunt gebruiken. Hopelijk ben je er snel van af en is het raak natuurlijk!!
Vervelend he, die schimmelinfecties! Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap een paar keer gehad, ook toen ik net zwanger was. Contact gehad met mijn huisarts en ik kon de eitjes gewoon gebruiken.