32 weken echo maar nog in stuit

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sjouk, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjouk

sjouk Lid

22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Hoi,

Ik heb vandaag mijn 32 weken echo gehad.
    Nou is het zo dat het kindje nog in stuit ligt.
    Dat is nu nog niet zo erg maar vanaf hoeveel week hoort het kindje vast te liggen met het hoofdje naar beneden?

liefs sjouk

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik dacht dat het toch tegen week 36 hoort goed te liggen. Bij ons lag het in week 32 ook in stuit, maar afgelopen week bleek dat ze ondertussen goed lag! Veel succes!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de mijne hefet tot 37 wk dwars gelegen en toen was het veranderd naar hoofdliging en ook nog is goed ingedaald

4. Ramona17

Ramona17 Actief lid

22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    Bij mij licht ze net voor de bekken,
    Ik moet vandaag weer naar de vk ben benieuwd of het in middels is verandert Aan gezien ik nu ook meer last heb van me schaambeen. en been spieren

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor.
    Tot en met week 36 heeft je baby nog zat ruimte om alle kanten op te gaan.

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Bij 36 weken draaide de mijne in stuit en met 38 weken draaide ze er weer uit.
    36 weken is wel een richtlijn maar alles is mogelijk

7. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ons meisje heeft altijd in een stuit gelegen en nooit anders. Dit omdat ze erg weinig ruimte had en ik heel weinig vruchtwater had. Madam lag dus al snel aardig krap! Draaipoging(had ik trouwens ook niet gewild) mocht niet ivm weinig vruchtwater en placenta. Uiteindelijk dus een geplande keizersnede geworden met 38 wkn.

Maar in principe kunnen ze nog tot 36 wkn draaien. Zelfs ook hier gelezen dat met 39/40 wkn kindje nog draaide.

Nog even afwachten dus! Suc-6!

8. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    bij mij lag ze afgelopen week ook nog in de stuit
    ik moet nu wel elke week terug voor de zekerheid (vooral omdat ik zekerheid wil) haha
    maar ze kunnen egt nog 36weken draaien
    en ik hoorde zelfs dat ze nog langer kunnen draaien me vriendin ha kleine is opt laaste moment 41weken pas gaan draaien!
    maar over het algemeen iid rond 35weken!
    toch? haha

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als het je 1e kindje is zullen ze mocht het niet gedraaid zijn rond de 37e week een draaipoging willen proberen (alleen als je daarin toestemd)

is het niet je eerste kindje zullen ze het vaak wat langer aankijken omdat sommige kindjes zelfs pas tijdens de bevalling draaien...

"vast" hoeven ze niet te liggen...wel ingedaald natuurlijk maar er zijn er genoeg niet die "vast" liggen in het bekken...

de mijne lag ook aardig lang even in stuit maar is uiteindelijk toch nog gedraaid, en heeft tot de bevalling "los" in mijn bekken gelegen, en toen de vk mijn water doorprikte trok ze zelfs weg uit mijn bekken waardoor ze eerst nog even gauw het hartje ging beluisteren of het wel goed zat...

maak je niet al te veel zorgen meid, komt heus wel goed...

gr.smoekie

Deel Deze Pagina