niet nu al bi

Discussie in 'Gezondheid' gestart door dorisn, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik wil ff klagen.
    Bij mn vorige 2 zwangerschappen heb ik bi gehad en bij de 2de dusdanig dat ik op het laatst alleen nog maar met krukken kon lopen. Bij mn dochter begon het met ongeveer 12weken, bij mn zoon begon het al met 6weken. Nu ben ik ongeveer 7weken en vorige week voelde ik al een keer de bekende pijn. Ik had toen wel met een zware duowagen boodschappen gedaan en moest daarvoor een heuvel op. (Winkelcentrum is over de weg gebouwd) Ook had ik die dag veel getild dus dacht dat het daardoor kwam. Woensdag mn huis gedaan en weer die bekende pijn.
    Verder goed op mn houding gelet en staan, zitten en lopen zoveel mogelijk af gewisseld.
    Vandaag weer een werkdag en weer met mn oppaskids boodschappen gedaan. Deze keer met duowagen en de oudste laten lopen zodat de wagen wat lichter was. Helaas nu al de hele tijd pijn.
    Het zit onder in mn rug, bij mn stuitje en in mn liezen, tis gewoon zo'n zeurende pijn. Ik ben bang dat ik nu alweer in de prijzen gevallen ben. Ben al braaf mn ook oefeningen aan het doen en ga straks de fysiomaar even bellen.
    Baal hier heel erg van. Hoopte dat het deze keer later zou beginnen omdat ik nu minder zwaar werk heb. (Werkte eerst in een woonwinkel en moest veel staan en tillen) Verder tot nu toe weinig kwaaltjes behalve moe zijn en een beetje misselijk af en toe.
    Ik hoop dat ik lang kan doorwerken want ik ben zelfstandige, dus voor mij financieel beter en voor de oppaskids ook fijner.

Tot zover mn geklaag, maar moest het even kwijt.

2. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Pfoeh lijkt me ook pittig... Hoop voor je dat het redelijk te doen is met fysio. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je er ook van kunt genieten :)

3. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik hoop voor je dat het deze zwangerschap mee valt. Weet helaas alles van bi ondertussen :(
    Veel succes bij de fysio!

Deel Deze Pagina