Help

Discussie in 'Miskraam' gestart door Racegirl, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Lieve meiden,

Een vraagje, woensdag ochtend heb ik postief getest, ik heb 3 testen gedaan want ik kon het niet geloven. 1 Clear Blue het +, 1 van de kruidvat die van 2 voor 5 euro, en de digitale van Clear Blue daar stond op zwanger 2-3 weken! Helemaal bij natuurlijk mn geluk kan niet op. Nu heb ik vanmmiddag een predictor test gedaan en die is positief maar echt veeeeel lichter dan de testen van woensdag.
    Duidt dit op een miskraam of zal het komen omdat ik die andere met ochtend urine heb gedaan dat ze daarom donkerder zijn. Ik ben zo bang dat het fout gaat. Ik heb geen bloedverlies of heftige krampen. Af en toe wat steekjes maar dat heb ik vanaf het begin. Wie kan me helpen.

Liefs

2. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik denk niet dat dit duid op een miskraam...
    Snap dat je in het begin bang bent dat het fout gaat, heb zelf gisteravond een miskraam gekregen.
    Aangezien je nog heel pril zwanger bent, lijkt het mij dat het inderdaad met ochtendurine donkerder uitslaat dan met urine van bijv. de middag.
    Zolang je geen bloedverlies en/of krampen hebt, zal ik me nergens zorgen over maken!
    En je weet wat ze zeggen, een lichte streep is ook zwanger.
    In ieder geval Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop voor je dat alles goed gaat..

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hey racegirl.. allereerst gefeliciteerd!

Je hebt met een hele andere test getest, en ik hoor nooit echt hele positiieve verhalen over de predictor. Dit hoeft zeker niet te wijzen op een miskraam. De steekjes die je beschrijft had ik ook in het begin van deze zwangerschap, en zit nu bijna op de helft.

TIP: Maak jezelf niet gek met doortesten. Ik heb mezelf daar ook dol meegemaakt! Zonde van je energie... je bent zwanger meid.

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

aaah wat lief voor jullie snelle geruststellende reacties, ik kan wel huilen, ik zit mezelf idd helemaal gek te maken.
    Ik ga geen testen meer doen en ik wacht het maar rustig af, 29 augustus mag ik voor de 1e echo, hopelijk is dan alles goed.
    Dankjewel meiden en daisyd heel veel sterkte!!

liefs

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zou me idd ook niet teveel zorgen maken, stress is ook niet goed voor je beeb!

Heb 2 weken geleden ook gehoord dat het hartje niet meer klopte dus weet hoe kut het is!Sterkte Daisyd!

6. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Ik zou me geen zorgen maken! De ene test heeft een hogere HCGdrempel dan een andere. Positief is positief (dus zwanger!) Een miskraam kun je niet aantonen met een test en kun je uberhaupt niet voorkomen; dus probeer te genieten (Stress is wel slecht voor de baby!).

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou me ook geen zorgen maken.
    Het is een andere test, en andere urine. Als je voor de ene een liter water hebt gedronken (bijv overdag urine), en voor de andere een poos niks (zoals ochtendurine) dan zit er ook al veel verschil tussen.

Zolang je verder geen kramp & bloedingen hebt, dan ben je nog gewoon zwanger!!

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steekjes had ik in het begin ook hoor (nu gezonde boy) en anders moet je over een paar dagen nog 1 keer de test doen die bij jou wel heel duidelijk positief was en geen predictor meer. Dan kun je vergelijken. Het zit vast wel goed. Succes en gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina