2 vruchtzakjes en bruin bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door monster78, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monster78

monster78 Lid

16 okt 2008
    33
    0
    0
    Vandaag ben ik zo'n 6 weken zwanger (onregelmatige cyclus dus niet echt duidelijk). Sinds afgelopen week verlies ik steeds een beetje bloed, eerst roze/rood, nu bruin. Tis niet echt heel veel maar telkens een streepje zal ik maar zeggen. Gisteren een echo bij de vk gehad, er waren 2 vruchtzakjes te zien, 1 groter dan de andere maar ze kon (nog) niet zien of er iets in zat. Nu moet ik komende week naar het zh voor een inwendige echo. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik heb eerder licht bloedverlies gehad na een positieve test en dit werd een mk dus ik ben hier nu ook weer bang voor....:(

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij mijn zoon heb ik een dag of 5 roze/ rood bloedverlies gehad, en is gewoon goed gegaan! vroendin van mij was zwanger van een 2ling en heeft een flinke bloeding gehad, mk van 1 van de 2.
    Kan alle kanten op dus! sterkte met afwachten!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb ook altijd bloedverlies gehad, zowel bij de miskramen als bij deze vitale zwangerschap. Het zegt echt niks, je hoort het hele vaak. Volgende week moeten ze echt meer kunnen zien, zeker als het inwendig gebeurt. Sterkte met afwachten, dat is echt ploeteren...

Suus

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    het kan inderdaad alle kanten op ik heb ook zowel bij de miskramen als bij mijn dochter bloedverlies gehad het zegt dus inderdaad niet alles.
    ik ben ook 1 keer zwanger geweest van een tweeling het waren 2 eitjes ik heb toen van 1 van de 2 een miskraam gehad de ander ligt hier gelukkig lekker te slapen.
    als je volgende week een inwendige echo krijg kunnen ze het wel zien.
    hopenlijk krijg je volgende week een goeie echo

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik hoop dat je van de week in elk geval goed nieuws krijgt.

ik ben ook zwanger geweest van een tweeling, maar bij mij is het bij beiden fout gegaan helaas. Het is afwachten!!! Ik duim voor je.

6. monster78

monster78 Lid

16 okt 2008
    33
    0
    0
    Thanx meiden voor jullie reacties. Sinds gistermiddag is het bloedverlies gelukkig gestopt :) A.s donderdag heb ik de echo, hopelijk krijgen we dan positief nieuws, pfffftttt....wachten duurt lang....

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend zeg! Ik heb zowel bij mijn tweede zwangerschap dat eindigde in een mk als mijn derde zwangerschap bloedverlies gehad.
    Ik hoop dat ze bij jou nog allebel lekker plakken!
    Succes vanmiddag!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb alle zwangerschappen bloedverlies gehad, en 2x is het mis gegaan, en ik heb 2 gezonde knullen(die beide van een 2eiige 2ling zijn).

9. monster78

monster78 Lid

16 okt 2008
    33
    0
    0
    Vanmiddag voor een inwendige echo geweest en we hebben een kloppend hartje gezien!!!!!!! Er was overigens echt maar 1 vruchtzakje te zien, blijkbaar had de vk het toch niet helemaal goed gezien.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    super! wat fijn!

11. monster78

monster78 Lid

16 okt 2008
    33
    0
    0
    inmiddels zijn we een paar weken verder en heb ik nog steeds bloedverlies...Vorige week nog een echo gehad en met de beeb gaat het goed, goed gegroeid en lekker aan het bewegen. Maar sinds een paar dagen heb ik meer bloedverlies en ook roder (niet helder rood) Als ik naar het toilet ben geweest liggen er vaak (sorry beetje vies..) kleine sliertjes in de pot. Is dit allemaal normaal want ondanks de positieve echo ben ik nog steeds niet gerust op......

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het blijft spannend en afwachten..
    Bij veel mensen gebeurd het en gaat het gewoon goed.
    Dat is ook wat de gyn bij mij vertelde toen ik bloedverlies had met flinke stolsels. Er word soms ook niet eens een oorzaak gevonden voor het bloedverlies. Bij mij is het helaas alsnog verkeerd gegaan maar de gyn zei ook dat ik gewoon pech heb gehad dat het mis is gegaan (14 weken)...
    Is het bloedverlies niet precies wanneer je zou moeten menstrueren? Wat natuurlijk lastig te bepalen is als je onregelmatig bent...

Ik neem aan dat je onder behandeling blijft van de gyn als je blijft bloeden. Je krijgt dan iig bij iedere controle een echo om gerustgesteld te worden, das wel prettig iig..

Veel geluk toegewenst en ik duim voor je straks een gezonde beeb in je armen mag sluiten :)

Deel Deze Pagina