3e miskraam, 13 wk, cytotec in het ziekenhuis

Discussie in 'Miskraam' gestart door MCR, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben op zoek naar wat ervaringen. Vandaag ben ik te weten gekomen dat het hartje van onze baby is gestopt met 13 weken. Dit is bijna twee weken geleden dus. Nu mocht ik kiezen tussen afwachten en cytotec.

Ik heb gekozen voor cytotec. De cytotec moet gebeuren in het ziekenhuis. Dit ivm met de pijn (de enige optie voor de pijnmedicatie is een ruggenprik) en mogelijk veel bloedverlies. Mocht het niet helemaal goed gaan dan moet er ook nog een curretage gedaan worden. Zijn er dames die hetzelfde heeft meegemaakt? De afspraak staat al voor morgen.

Groetjes,
    MCR

2. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ik heb het laatst met 12 weken gehad. Het hartje was gestopt met 10.2. Bij mij is het onder begeleiding van het wkz gebeurt. Om 11 uur medicatie gehad en tussen 3 en 4 was ik alles kwijt. Ik heb ook niet veel pijn gehad. Dat was een paar maand ervoor wel anders bij de zwangerschapsafbreking met 22 weken😔😢. Ik hoop voor je dat het enigsinds meevalt. Sterkte!!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Och nee! Wat ontzettend verdrietig! Dat verwacht je op die termijn ook niet meer. Verder geen ervaring, maar wil je wel veel sterkte wensen!

Wat mijn gyn overigens zij mbt afwachten, als een kindje al twee week niet meer leeft, komt het waarschijnlijk niet makkelijk vanzelf op gang.
    Als ik jou was zou ik dus kiezen voor cytotec in het ziekenhuis. Ook vanwege pijn en mogelijk veel bloedverlies (ook als het spontaan zou komen).

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Sorry, las niet helemaal goed, je hebt al gekozen voor cytotec.
    Veel sterkte morgen !

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook cytotec gekregen.. Idd wel fijn dat je naar het ziekenhuis magwant ik moest naar huis maar het was bij mij best heftig idd..
    Sterkte meid.. Heel verdrietig :(

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Jeetje MCR.. heel veel sterkte vandaag!

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat enorm verdrietig :(
    Heel veel sterkte en hopelijk valt het lichamelijk mee.

8. Nene

Nene Actief lid

15 mrt 2014
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry MCR, ik zie het nu pas. Wat heftig en sterkte met het verlies!

Ik hoop dat het gister allemaal goed is gegaan en de bevalling mee is gevallen. Als ik het eerder gelezen had, had ik mijn verhaal hier geschreven van mijn bevalling met 17 weken (15 weken het hartje gestopt) maar nu heb je het al doorleeft. Ik heb veel steun aan de foto's die wij gemaakt hebben en de glazenpot waar hij in gezeten heeft, staat met een kaarsje in de kamer.

Nogmaals sterkte en neem je tijd voor de verwerking.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat een verdriet! Hopelijk is de fysieke kant nu voorbij... Ik wens je heel veel sterkte.

10. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjullie dames. Helaas is het nog niet voorbij. Tijdens de afspraak met de gyn werd ons verteld dat een curratage geen optie was en dat was eigenlijk mijn eerste keus. Gisteren in het ziekenhuis bleek dat toch wel een optie te zijn en heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen. Dat kon gisteren helaas niet meer en nu moeten we vandaag dus om 12 uur in het ziekenhuis zijn. Hopelijk ben ik aan het van de middag weer lekker thuis!

11. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Jeetje meid wat vreselijk..en wat een verdriet moet jij hebben.

Heel veel sterkte gewenst

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah jakkes. Heel veel sterkte!

13. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg veel sterkte gewenst :(

14. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Heel veel sterkte.
    Ik weet hoe t voelt.
    Die van 12 weken was ook een mini mensje....
    Heb t ook gezien en foto's van gemaakt.
    Heel veel sterkte.
    Hopelijk knap je iig lichamelijk snel op. Dan kan t geestelijke traject beginnen xxx

Deel Deze Pagina