Nou.. zoals de titel al zegt: er gebeurt niks. Nul komma nul. Gistermorgen 4 pillen ingebracht en vanochtend weer 4. Tijdens het moment dat de vrucht nog leefde (7w5d hartje gestopt) was mijn bloedverlies veel meer. Ik ben echt zo teleurgesteld in dit proces, ik wil het zo graag afronden. Heb al gebeld met het ziekenhuis en daar moet ik mij maandagmorgen melden als er dan nog steeds niks is gebeurd. Wat het er niet makkelijker op maakt is dat ik volgende week op skivakantie ga en dan alles zo graag achter de rug wil hebben... Concrete vraag: bij wie deed Cytotec ook niks? En kwam het later alsnog op gang of zijn er bij jou andere vervolgstappen gekomen?
Hmm.. En zat daar veel tijd tussen? Dat de pillen niet bleken te werken en je gecurretteerd werd? Ik sta niet negatief tegenover currettage, maar wilde gewoon eerst deze minder risicovolle actie proberen. Kon er ook nog wel bij, 10 dagen bloedverlies terwijl het hartje nog klopte en nu geen hartslag meer + volle dosis pillen en niks veranderd. Ironisch.
Bij mij werkte de cytotec ook niet. Ik heb de kuur een aantal keer gehad. Ik heb afgewacht, de cytotec gebruikt. En uiteindelijk volgde een curretage, deze werdt binnen een week ingeplant omdat dat arts dat in de gegevens had gezet. Ik zag namelijk heel erg op tegen de curretage (wat me achteraf is meegevallen).
Echt rot he! Ik zit nu in de tweede pilronde (gister ingebracht) en hier doet het denk ik te weinig. Bij de eerste pillen na 7 uur bloedverlies en dat heb ik nog steeds maar verlies echt helderrood bloed en geen weefsel of iets. Wel wat kramp maar ik ga er niet vanuit dat het schoon is. Geen idee wat de vervolgstappen zijn. Ik zie wel op tegen curretage, wil echt geen risico lopen. Wat wil je zelf? Sterkte ermee!
Ik heb dus tot op heden niks verloren. Ja wat veegjes slojm, maar dat heb ik tussendoor toen de vrucht nog leefde ook gehad. Geen krampen, niks. Ondanks de risico's zou ik nu graag voor currettage gaan om ook niet óók mijn vakantie te laten beïnvloeden. Vk was het daar ook mee eens maar hangt af van plek in (1van de 3) ziekenhuizen.. Ik denk dat ik haar vanmiddag even bel om te overleggen, ook omdat ik morgen overleg heb net het ziekenhuis waar ik de pillen heb gekregen.