Wat vervelend voor je Krulleke 😔. Hopenlijk dat het de volgende keer wel lukt, en je lichaam idd misschien er nog niet helemaal klaar voor was. Ik heb altijd een beetje moeite om wat meer aan mijzelf te denken. Maar in deze situatie doe ik dat een keer anders 😄. Ik heb best 'lang' met het vruchtzakje gelopen in de hoop dat het vanzelf zou komen (medicatie lukte niet), mentaal heb ik al best wat tijd gehad zeg maar. Maar omdat overal zo gedaan wordt alsof je na een curretage nergens "last" van hebt etc, werdt ik wat onzeker, of het wel hoorde de het nog wat rommelt in je lichaam. Jij ook veel sterkte krulleke!
Dank je, komt wel goed hoor. Daar moeten we overtuigd van zijn. Ik dacht ook dat ik nergens last van zou hebben en dan ging ik 5 dagen na de ingreep naar een yogaworkshop en lag ik 2 dagen te creperen van de pijn... had sinds dan ook veel last van mijn darmen waardoor de pijn er ook niet beter van werd. Alles moet terug op z'n plaats komen he. Dus goed voor jezelf zorgen! Dikke knuffel!