Cytotec ervaringen, ik ben bang.

Discussie in 'Miskraam' gestart door lovieyou, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wij wilden ook graag weer snel door en daarom moest het vruchtje eerst mijn lichaam verlaten hebben ;)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, dat is logisch, maar ik wil liever niet weer gecurreteerd etc worden. toen onze L* geboren werd heb ik zoveel bloed verloren, en die curretage is 10 mnd geleden. Het lijkt me niet zo goed voor mijn lichaam om het 2x op zo korte termijn te laten curreteren, vandaar mijn keuze om het tot 2 juli af te wachten. Dan zie ik wel weer.

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    Idd, eerst mn darmen leeg :( en echt de wc is eng maar ineens moet je zo nodig en dan ga je wel. Een vergiet staat klaar maar bij mij zit er geen vruchtje in de vruchtzak dus twijfel of ik het op wil vangen.
    Net om 19.30 kreeg ik erge aandrang en voelde het lopen. Nu wachten op de rest dit was alleen waterig bloed.
    graag had ik het anders gezien maar deels geeft het rust weet nu waar ik aantoe ben.
    ze zeiden het lijkt op een erge menstruatie nou ik ben niet eerder bevallen maar volgens mij zijn het mega erge weeen. Heb nu wel lkkr een warm pittenkussen op mn buik.

4. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Esklessebes, doe t lekker rustig aan! Ik ben bang dat ik straks de volgende 4 tabletten moet inbrengen. Heb vanaf vanochtend geen krampen meer gehad en ben maar 1x wat stolsels verloren, kan me niet voorstellen dat dat t was. Verlies wel bloed, maar voel niks aan m'n baarmoeder. Vannacht nog maar een keer door die hel dan :( hoe gaat t nu met jou?

Sterkte meiden met jullie verlies!! voor iedereen in dit topic.

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    Heyy ik kreeg net een aandrang en ging weer naar de wc en voelde plop. Met bloed. Miss goor praatje maar heb het met een handschoen de pot uitgevist en denk dat het die vruchtzak was of stolsel heb er wel een foto van gemaakt. Op dit moment valt het vloeien mee. Alleen krampen nu. Weet ook niet of dit het was of dat er nog meer stolsels moeten komen.

Miss kan je even bellen als je nummers hebt meegekregen van wat je kan doen.

succes!!

Ben blij dat ik het kan delen ;)

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    Half uur geleden verloor ik weer bloed met mini stolseltjes en een wit sponsachtig 3/4cm iets denk dat dat de vruchtzak was. Hoop dat dit het was

lovieyou, doe ook mak aan hoor!

7. lovieyou

Esklessebes, ik hoop dat je het nu achter de rug hebt dan. Ik heb zo'n gevoel dat het voor mij niet zo gaat aflopen. Want ik ben maar 1x stolsels verloren en daar zat geen vruchtzak tussen voor zover ik gezien heb.

Sterkte meis! Hoop dat t snel beter gaat.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Heel veel sterkte allemaal meiden!

9. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    2x cytotec gehad..

De eerste keer was.een ware hel.. Een soort weeenstorm binnem een uur na inbrengen.. Het heeft zo'n 4 uur geduurd toen. De krampen stopten binnen een half uur nadat ik t vruchtzakje was verloren.
    Ik heb die 4 uur op de wc gezeten.. Darmen, maag.. Alles gooide zich leeg. Ik kon ook niet anders als zitten/hangen..benen wijd.. Anders was de pijn niet op te vangen.
    Dit was bij mn ma van 11 weken..

Bij mn mk van 8 weken heb ik niks gevoeld.. weinig bloed, geen kramp. Ik had toen al wel 3 weken bloedingen.
    Ik dacht ook eerst dat t niet had geholpen.. Maar bij de controle was ik schoon..

2 heel verschillende ervaringen.
    Ik hoop voor jou dat je de tweede nacht beter doorkomt. Heel veel sterkte

10. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He meid.

Ik heb ook cytotec gehad vorig jaar nov. Dat ging bij mij helemaal mis. Ik was aan het bevallen. Vruchtje zat vast. Spoed naad het ziekenhuis en daar hebben ze de uk eruit gehaald met een tangetje.
    Hiervoor en daarna niet gebloed. Pas rond 7 uur savonds (4 uur na het zkh) verloor ik de de rest en daar schrok ik van het was enorm.
    Heb daarna 7 weken stolsels gevloeid. En de menstruatie daarna vertoonde ook nog stolsels.

Ik zelf neem alleen nog cytotec als ik een dagopname krijg. Maaaar ik hoop dat ik dat nooit meer hoef.

Heel veel sterkte meid!

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Het kan een paar dagen duren lovieyou, nadat je de cytotec heb ingebracht dat er echt wat gaat gebeuren. Bij mij is dat ook zo gegaan.

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    Lovieyou, hoe is jou nacht geweest?

13. lovieyou

Bedankt voor alle lieve reacties!!

Ik heb gister avond voor de 2e keer cytotec ingebracht, maar behalve een licht krampje heb ik niks meer gevoeld? Ik hoop maar idd dat het er later uitkomt.. Want ik wil echt geen curettage! Baal er echt van.

Hoe ging het bij jou esklessebes?

14. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    snap ik dat je baalt.
    ik ben rond 2u vannacht voor het laatst naar de wc geweest en toen om 8u weer. Vloei nog wel ben ook blij dat ik kraamverband had gehaald al word het vloeien echt minder. Heb niet echt buikkrampen/pijn meer gelukkig.

Hoop dat er bij jou ook nog wat komt je hoort leest welleens dat het er bij andere ineens uitfloept.

15. lovieyou

Shally, na hoeveel dagen kwam het bij jou doorzetten? Ik bloed wel als ik op de wc zit.. En dan komt er baarmoederslijm mee, maar absoluut geen stolsels. Ik heb na gister een keer stolsels verliezen ook geen buikpijn meer gehad.. Dat zou dan toch niet het vruchtje zijn geweest? Ik heb nog speciaal gekeken, maar ik dacht echt, dit zijn alleen stolsels. Kan het zo zijn dat de krampen niet doorzetten en voor de rest alles er dan nog in zit? Terwijl ik wel bloed?

Esklessebes, gelukkig gaat t beter. Zo te lezen is bij jou gewoon alles er uit gekomen. Ik snap gewoon niet waarom het bij mij dan niet doorgezet heeft. Ik had zoooo'n krampen, uren achterelkaar..

16. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    Ik had ook uren krampen en veel later pasmet iets minder krampen dat het eruit kwam. Bij mij kwam er 1 best groot stolsel wat denk ik de placenta was en na een paar uur ministolseltjes en een wit sponsachtig iets denk de vruchtzak. Voor de rest alleen bloed. Had gedacht dat er veel meer uit zou moeten. Maar dat is schijnbaar niet zo.
    Dus hoeveel stolsels heb je gister verloren?

17. lovieyou

1 keer flinke klodders stolsels. Niks wit sponsachtig, dit waren donker rode bloedstolsels. Voor de rest alleen bloed.

18. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113

Okeej bij mij was dat sponsachtige ding ook vol met bloed maar ik zag duidelijk verschil wat wat was. Misschien komt het er nog uit.
    hoop het zo voor je dat het ook compleet was!

19. lovieyou

Ik hoop echt dat ik er zo vanaf ben. Ik wil geen curettage.. Hopelijk komt t er nog uit!

20. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Lovieyou, het zou wel kunnen dat het eruit is. Ik had ook niet door dat het gebeurd was en werd na die 2e ronde cytotec echt super depressief (het was een dinsdag), dus donderdag spontaan naar de gyn gegaan om nog voor het weekend een curettage te kunnen regelen, maar toen de gyn de echo deed zat er dus helemaal niets meer in - alleen nog een heel klein beetje weefsel, en daarvan zei ze dat mijn lichaam dat ook nog wel eruit werkt, en dat was ook zo. Het was bij mij dus ook niet zoals ik het hier vaak had gelezen. Ik had zeker geen vruchtjes gezien en was niet eens bewust dat ik stolsel had verloren. Maar ja, ik had ook siper dikke proppen wc papier in mijn broek gestopt voor de bloeding, die was tussendoor even sterk maar op gegeven moment ook niet meer. En de tweede ronde cytotec had bij mij dus helemaal niets opgeleverd terwijl ik dacht dat alles nog moest komen, dus dat was echt super frustrerend. Dus: grote kans dat het er al uit is! Het werkt toch echt bij iedereen heel anders.

Deel Deze Pagina